Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Skapa ett jävla gruppforum och samla alla dina patetiska trådar i då.

Patetiska? Är du dum eller, The Moose's trådar är dem med flest visningar och svar. Alla uppskattar hans trådar, han blev ju till och med "Årets trådskapare 2008".

 

 

OnT;

Försöker få 100% på Livin' on a Prayer - Bon Jovi på Expert i Guitar Hero: World Tour. Har fått 94% som högst än så länge. Jag misslyckas alltid på intro:t, blir trött i fingrarna :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skapa ett jävla gruppforum och samla alla dina patetiska trådar i då.

Patetiska? Är du dum eller, The Moose's trådar är dem med flest visningar och svar. Alla uppskattar hans trådar, han blev ju till och med "Årets trådskapare 2008".

 

 

OnT;

Försöker få 100% på Livin' on a Prayer - Bon Jovi på Expert i Guitar Hero: World Tour. Har fått 94% som högst än så länge. Jag misslyckas alltid på intro:t, blir trött i fingrarna :S

 

Fan vad trångsynt man ville vara idag då..

 

Har du ens märkt vilka det är som skriver i hans trådar? Exakt samma personer. Denna tråd ska låsas efter §2.. För något syfte gör fan inte tråden.

 

Medlemmar som skrivit i tråden:

The Moose 145

Garone 118

40200 101

360Xbox 76

Fruktnystan 71

Adolfus 53

Shonolullu 34

Cramboow 30

Darkdevil 29

prophet 28

Jiyu 28

Husko 26

Frusciante 21

DonaldDuck 20

Killingspree 20

EmoNerdChild 20

Quatix 19

ps3games 19

Legolasswe 18

Musten 18

Corndog 17

Vega 16

95alexander95 15

Eru 14

Runar 14

TheGreatest 13

GORILLA 12

Collez 11

Organism 11

asabrasa 11

GangsterTwist 10

Rullis 10

MonkeyPants 10

evokia 9

Hivee 8

Trips 8

Fuzioner 8

sicworld 8

Axzl 8

Hedman 8

xpliT 8

Cakeguy 7

Aircondition 7

Jolt 7

GamerB 6

ExorZ 6

CrazyCake 6

Motard4life 6

NintendoGuy 5

Vwone 5

UPO 5

sulan 5

90LIVE 5

Mintplanta 5

Raptomex 5

Kam 5

TheUnnamed 5

Riolu 4

IceColdBaby0o 4

Keelogger 3

Freduboy 3

Luxaxix 3

2FJSKFJSKGJES 3

Simple 3

Eminem4Life 3

jacob_96 3

GumPirate 3

Arsenic 3

Viruz256 3

zrain97 3

windnoob 3

Satisfaction 3

xnx 3

Aerox02 3

HaSsE93 3

WASD 3

Funkis 2

Jonas_95 2

kawa94 2

DarkLight 2

DubbelD 2

fjarten 2

xiaoxiang 2

saverty 2

wildwolf 2

Normie 2

JosJuice 2

Fowler 2

Tilvas 2

ShigeruMiyamot 2

TYlor 2

mutsson 2

Sidney 2

Downz 2

Fender 2

Nomatic 2

Kassler 1

TheDrawer 1

Phazer 1

Cake 1

ChunLi 1

Nafrali 1

jakuln 1

Tunnelvision 1

Kimzon 1

SegaSonic 1

Choklad 1

DreamOn 1

RazerU 1

Money 1

SnuffZieZ 1

NuTc4sE 1

27Caramele 1

ZoZXZSSF 1

msa 1

megaman99 1

Sound 1

Wetterl 1

Skillet 1

Faily 1

TheQueen 1

ille 1

Dirtman 1

Rubbew 1

Extra 1

Fuskisen_95 1

MetalKungen 1

choopa 1

Mickeh 1

GangstaLean 1

Arako 1

ufomatte 1

fuskspelarn 1

Allah313 1

Hellbringer 1

Water Melon 1

PussyCat 1

Ryssfemma 1

360boy 1

NoSight 1

hoppsantomte 1

Nacke3000 1

Hitsugaya 1

Banish 1

niklas 1

DeathMetal 1

fuxake 1

Lander 1

Nrvnqsr 1

DeLarge 1

Nunbuck 1

Denisb 1

Dave37 1

ihabba123 1

Citox 1

swemaster7 1

Hollow 1

DevilZ 1

Mikhaela 1

xantus 1

Nittionio 1

Diskmedel 1

Necromancer 1

member 1

Zhug 1

GTie 1

Animal 1

g1zm0 1

Zidso 1

Mugaga 1

JackBoi 1

DAWd 1

MacGyver 1

simlar99 1

Damel 1

Fusion 1

Waldorf 1

ColdIce 1

fimpen 1

CookieMan 1

bItteflicka 1

Volbla 1

 

 

 

 

Vilket jävla kalas. Jag trodde inte det först men... det är fan bara 10 pers som skriver dagligen i denna tråd. sicket.

Redigerat av Arsenic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skapa ett jävla gruppforum och samla alla dina patetiska trådar i då.

Patetiska? Är du dum eller, The Moose's trådar är dem med flest visningar och svar. Alla uppskattar hans trådar, han blev ju till och med "Årets trådskapare 2008".

 

 

OnT;

Försöker få 100% på Livin' on a Prayer - Bon Jovi på Expert i Guitar Hero: World Tour. Har fått 94% som högst än så länge. Jag misslyckas alltid på intro:t, blir trött i fingrarna :S

 

Fan vad trångsynt man ville vara idag då..

 

Har du ens märkt vilka det är som skriver i hans trådar? Exakt samma personer. Denna tråd ska låsas efter §2.. För något syfte gör fan inte tråden.

 

Medlemmar som skrivit i tråden:

The Moose 145

Garone 118

40200 101

360Xbox 76

Fruktnystan 71

Adolfus 53

Shonolullu 34

Cramboow 30

Darkdevil 29

prophet 28

Jiyu 28

Husko 26

Frusciante 21

DonaldDuck 20

Killingspree 20

EmoNerdChild 20

Quatix 19

ps3games 19

Legolasswe 18

Musten 18

Corndog 17

Vega 16

95alexander95 15

Eru 14

Runar 14

TheGreatest 13

GORILLA 12

Collez 11

Organism 11

asabrasa 11

GangsterTwist 10

Rullis 10

MonkeyPants 10

evokia 9

Hivee 8

Trips 8

Fuzioner 8

sicworld 8

Axzl 8

Hedman 8

xpliT 8

Cakeguy 7

Aircondition 7

Jolt 7

GamerB 6

ExorZ 6

CrazyCake 6

Motard4life 6

NintendoGuy 5

Vwone 5

UPO 5

sulan 5

90LIVE 5

Mintplanta 5

Raptomex 5

Kam 5

TheUnnamed 5

Riolu 4

IceColdBaby0o 4

Keelogger 3

Freduboy 3

Luxaxix 3

2FJSKFJSKGJES 3

Simple 3

Eminem4Life 3

jacob_96 3

GumPirate 3

Arsenic 3

Viruz256 3

zrain97 3

windnoob 3

Satisfaction 3

xnx 3

Aerox02 3

HaSsE93 3

WASD 3

Funkis 2

Jonas_95 2

kawa94 2

DarkLight 2

DubbelD 2

fjarten 2

xiaoxiang 2

saverty 2

wildwolf 2

Normie 2

JosJuice 2

Fowler 2

Tilvas 2

ShigeruMiyamot 2

TYlor 2

mutsson 2

Sidney 2

Downz 2

Fender 2

Nomatic 2

Kassler 1

TheDrawer 1

Phazer 1

Cake 1

ChunLi 1

Nafrali 1

jakuln 1

Tunnelvision 1

Kimzon 1

SegaSonic 1

Choklad 1

DreamOn 1

RazerU 1

Money 1

SnuffZieZ 1

NuTc4sE 1

27Caramele 1

ZoZXZSSF 1

msa 1

megaman99 1

Sound 1

Wetterl 1

Skillet 1

Faily 1

TheQueen 1

ille 1

Dirtman 1

Rubbew 1

Extra 1

Fuskisen_95 1

MetalKungen 1

choopa 1

Mickeh 1

GangstaLean 1

Arako 1

ufomatte 1

fuskspelarn 1

Allah313 1

Hellbringer 1

Water Melon 1

PussyCat 1

Ryssfemma 1

360boy 1

NoSight 1

hoppsantomte 1

Nacke3000 1

Hitsugaya 1

Banish 1

niklas 1

DeathMetal 1

fuxake 1

Lander 1

Nrvnqsr 1

DeLarge 1

Nunbuck 1

Denisb 1

Dave37 1

ihabba123 1

Citox 1

swemaster7 1

Hollow 1

DevilZ 1

Mikhaela 1

xantus 1

Nittionio 1

Diskmedel 1

Necromancer 1

member 1

Zhug 1

GTie 1

Animal 1

g1zm0 1

Zidso 1

Mugaga 1

JackBoi 1

DAWd 1

MacGyver 1

simlar99 1

Damel 1

Fusion 1

Waldorf 1

ColdIce 1

fimpen 1

CookieMan 1

bItteflicka 1

Volbla 1

 

 

 

 

Vilket jävla kalas. Jag trodde inte det först men... det är fan bara 10 pers som skriver dagligen i denna tråd. sicket.

 

Det jag tycker är sicket är att du orkade lista upp alla som skrivit i tråden och räknat alla inlägg.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skapa ett jävla gruppforum och samla alla dina patetiska trådar i då.

Patetiska? Är du dum eller, The Moose's trådar är dem med flest visningar och svar. Alla uppskattar hans trådar, han blev ju till och med "Årets trådskapare 2008".

 

 

OnT;

Försöker få 100% på Livin' on a Prayer - Bon Jovi på Expert i Guitar Hero: World Tour. Har fått 94% som högst än så länge. Jag misslyckas alltid på intro:t, blir trött i fingrarna :S

Fan vad trångsynt man ville vara idag då..

 

Har du ens märkt vilka det är som skriver i hans trådar? Exakt samma personer. Denna tråd ska låsas efter §2.. För något syfte gör fan inte tråden.

 

Medlemmar som skrivit i tråden:

The Moose 145

Garone 118

40200 101

360Xbox 76

Fruktnystan 71

Adolfus 53

Shonolullu 34

Cramboow 30

Darkdevil 29

prophet 28

Jiyu 28

Husko 26

Frusciante 21

DonaldDuck 20

Killingspree 20

EmoNerdChild 20

Quatix 19

ps3games 19

Legolasswe 18

Musten 18

Corndog 17

Vega 16

95alexander95 15

Eru 14

Runar 14

TheGreatest 13

GORILLA 12

Collez 11

Organism 11

asabrasa 11

GangsterTwist 10

Rullis 10

MonkeyPants 10

evokia 9

Hivee 8

Trips 8

Fuzioner 8

sicworld 8

Axzl 8

Hedman 8

xpliT 8

Cakeguy 7

Aircondition 7

Jolt 7

GamerB 6

ExorZ 6

CrazyCake 6

Motard4life 6

NintendoGuy 5

Vwone 5

UPO 5

sulan 5

90LIVE 5

Mintplanta 5

Raptomex 5

Kam 5

TheUnnamed 5

Riolu 4

IceColdBaby0o 4

Keelogger 3

Freduboy 3

Luxaxix 3

2FJSKFJSKGJES 3

Simple 3

Eminem4Life 3

jacob_96 3

GumPirate 3

Arsenic 3

Viruz256 3

zrain97 3

windnoob 3

Satisfaction 3

xnx 3

Aerox02 3

HaSsE93 3

WASD 3

Funkis 2

Jonas_95 2

kawa94 2

DarkLight 2

DubbelD 2

fjarten 2

xiaoxiang 2

saverty 2

wildwolf 2

Normie 2

JosJuice 2

Fowler 2

Tilvas 2

ShigeruMiyamot 2

TYlor 2

mutsson 2

Sidney 2

Downz 2

Fender 2

Nomatic 2

Kassler 1

TheDrawer 1

Phazer 1

Cake 1

ChunLi 1

Nafrali 1

jakuln 1

Tunnelvision 1

Kimzon 1

SegaSonic 1

Choklad 1

DreamOn 1

RazerU 1

Money 1

SnuffZieZ 1

NuTc4sE 1

27Caramele 1

ZoZXZSSF 1

msa 1

megaman99 1

Sound 1

Wetterl 1

Skillet 1

Faily 1

TheQueen 1

ille 1

Dirtman 1

Rubbew 1

Extra 1

Fuskisen_95 1

MetalKungen 1

choopa 1

Mickeh 1

GangstaLean 1

Arako 1

ufomatte 1

fuskspelarn 1

Allah313 1

Hellbringer 1

Water Melon 1

PussyCat 1

Ryssfemma 1

360boy 1

NoSight 1

hoppsantomte 1

Nacke3000 1

Hitsugaya 1

Banish 1

niklas 1

DeathMetal 1

fuxake 1

Lander 1

Nrvnqsr 1

DeLarge 1

Nunbuck 1

Denisb 1

Dave37 1

ihabba123 1

Citox 1

swemaster7 1

Hollow 1

DevilZ 1

Mikhaela 1

xantus 1

Nittionio 1

Diskmedel 1

Necromancer 1

member 1

Zhug 1

GTie 1

Animal 1

g1zm0 1

Zidso 1

Mugaga 1

JackBoi 1

DAWd 1

MacGyver 1

simlar99 1

Damel 1

Fusion 1

Waldorf 1

ColdIce 1

fimpen 1

CookieMan 1

bItteflicka 1

Volbla 1

 

 

 

 

Vilket jävla kalas. Jag trodde inte det först men... det är fan bara 10 pers som skriver dagligen i denna tråd. sicket.

 

Det jag tycker är sicket är att du orkade lista upp alla som skrivit i tråden och räknat alla inlägg.

 

Ja, vad gör man inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bitchar inte. Moose gör trevliga trådar, som fyller en funktion, genom

att vara just trevliga, då det inte finns så mycket annat trevligt här på fuska.

 

§2 lyder förresten som följer:

 

- Innan du skriver

Testa alltid och sök på det du tänker fråga efter. I många fall kan det redan finnas svar på din fråga och då slipper du väntetid och vi slipper fler inlägg med samma fråga. Rör din fråga om hur något fungerar så testa och kolla i hjälpen som finns i menyn. Vid inskickning av nyhet/fusk eller liknande så ber vi dig att noga kontrollera så att liknande inte redan finns. Tänk även på att alla ämnen som skapas måste ha någon form av vettigt syfte samt att syftet måste framgå relativt tydligt.

 

Vad bryter tråden mot i den här regeln? Jo, syftet var det ju. Men nu är det ju heller inte så att tråden

gör någon skada, eller hur? Vad skulle vinnas på att stänga ner den? Det är ingen som rankspammar

i den, typ "Nu dödade jag en fiende i X spel" följt av ett till identiskt inlägg. Nej, i stället är det just vettiga

inlägg, och jag tycker personligen att det här är den tråd som är roligast att läsa igenom nya inlägg i, för

att få en liten inblick i vad folk pysslar med. På senare tid har Adolfus Hearts of Iron-framsteg och Garones

Dragon Age (och annat)-inlägg. Visst finns det några som ibland bara skriver ett inlägg som består av vilket spel

de spelar, och sedan inte ger mer information, men de får väl antingen skärpa sig eller sticka, då. Eller så låter

vi dem bara vara, eftersom det är lite trevligt med en blanding av korta och långa inlägg, vilket nån sa tidigare.

Så snäääääääääälla modsen, låt tråden vara. :blush: Och Arsenic kan sluta bitcha eller sluta gtfo of tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bitchar inte. Moose gör trevliga trådar, som fyller en funktion, genom

att vara just trevliga, då det inte finns så mycket annat trevligt här på fuska.

 

§2 lyder förresten som följer:

 

- Innan du skriver

Testa alltid och sök på det du tänker fråga efter. I många fall kan det redan finnas svar på din fråga och då slipper du väntetid och vi slipper fler inlägg med samma fråga. Rör din fråga om hur något fungerar så testa och kolla i hjälpen som finns i menyn. Vid inskickning av nyhet/fusk eller liknande så ber vi dig att noga kontrollera så att liknande inte redan finns. Tänk även på att alla ämnen som skapas måste ha någon form av vettigt syfte samt att syftet måste framgå relativt tydligt.

 

Vad bryter tråden mot i den här regeln? Jo, syftet var det ju. Men nu är det ju heller inte så att tråden

gör någon skada, eller hur? Vad skulle vinnas på att stänga ner den? Det är ingen som rankspammar

i den, typ "Nu dödade jag en fiende i X spel" följt av ett till identiskt inlägg. Nej, i stället är det just vettiga

inlägg, och jag tycker personligen att det här är den tråd som är roligast att läsa igenom nya inlägg i, för

att få en liten inblick i vad folk pysslar med. På senare tid har Adolfus Hearts of Iron-framsteg och Garones

Dragon Age (och annat)-inlägg. Visst finns det några som ibland bara skriver ett inlägg som består av vilket spel

de spelar, och sedan inte ger mer information, men de får väl antingen skärpa sig eller sticka, då. Eller så låter

vi dem bara vara, eftersom det är lite trevligt med en blanding av korta och långa inlägg, vilket nån sa tidigare.

Så snäääääääääälla modsen, låt tråden vara. :blush: Och Arsenic kan sluta bitcha eller sluta gtfo of tråden.

 

+1

 

Leker med fysiken i GTA IV, hoppar ur bilar i fullfart och försöker göra så jag studsar in i bilar och jag ska försöka leta efter Flying Rats. Får se om jag hittar några.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bitchar inte. Moose gör trevliga trådar, som fyller en funktion, genom

att vara just trevliga, då det inte finns så mycket annat trevligt här på fuska.

 

§2 lyder förresten som följer:

 

- Innan du skriver

Testa alltid och sök på det du tänker fråga efter. I många fall kan det redan finnas svar på din fråga och då slipper du väntetid och vi slipper fler inlägg med samma fråga. Rör din fråga om hur något fungerar så testa och kolla i hjälpen som finns i menyn. Vid inskickning av nyhet/fusk eller liknande så ber vi dig att noga kontrollera så att liknande inte redan finns. Tänk även på att alla ämnen som skapas måste ha någon form av vettigt syfte samt att syftet måste framgå relativt tydligt.

 

Vad bryter tråden mot i den här regeln? Jo, syftet var det ju. Men nu är det ju heller inte så att tråden

gör någon skada, eller hur? Vad skulle vinnas på att stänga ner den? Det är ingen som rankspammar

i den, typ "Nu dödade jag en fiende i X spel" följt av ett till identiskt inlägg. Nej, i stället är det just vettiga

inlägg, och jag tycker personligen att det här är den tråd som är roligast att läsa igenom nya inlägg i, för

att få en liten inblick i vad folk pysslar med. På senare tid har Adolfus Hearts of Iron-framsteg och Garones

Dragon Age (och annat)-inlägg. Visst finns det några som ibland bara skriver ett inlägg som består av vilket spel

de spelar, och sedan inte ger mer information, men de får väl antingen skärpa sig eller sticka, då. Eller så låter

vi dem bara vara, eftersom det är lite trevligt med en blanding av korta och långa inlägg, vilket nån sa tidigare.

Så snäääääääääälla modsen, låt tråden vara. :blush: Och Arsenic kan sluta bitcha eller sluta gtfo of tråden.

 

Härligt sagt, skönt att folk står bakom mig i detta.

 

Skapa ett jävla gruppforum och samla alla dina patetiska trådar i då.

Patetiska? Är du dum eller, The Moose's trådar är dem med flest visningar och svar. Alla uppskattar hans trådar, han blev ju till och med "Årets trådskapare 2008".

 

 

OnT;

Försöker få 100% på Livin' on a Prayer - Bon Jovi på Expert i Guitar Hero: World Tour. Har fått 94% som högst än så länge. Jag misslyckas alltid på intro:t, blir trött i fingrarna :S

Fan vad trångsynt man ville vara idag då..

 

Har du ens märkt vilka det är som skriver i hans trådar? Exakt samma personer. Denna tråd ska låsas efter §2.. För något syfte gör fan inte tråden

 

 

Vilket jävla kalas. Jag trodde inte det först men... det är fan bara 10 pers som skriver dagligen i denna tråd. sicket.

 

Det jag tycker är sicket är att du orkade lista upp alla som skrivit i tråden och räknat alla inlägg.

 

Haha så sant så sant!

 

jag dödar mörkhyade folk i gta, skit skoj! inget rasistiskt med det, men det är ju det jag gör xD

Jag vet inte om du försökte vara lustig med det där uttalandet p.g.a det som händer i tråden just nu. Men om det är så att du bara går runt och dödar människor som är mörka i GTA IV så tycker jag det låter som du har ett problem.

 

Anyways, jag tycker vi alla inklusive jag själv ska ignorera alla negativiteter i denna tråden vilket det har varit mycket av på senaste. Innerst inne grundas det bara på dold avundsjuka och osäkerhet på sig själv. Låt oss vi som uppskattar tråden utnyttja den till fullo och hoppas att moderatorerna kan göra ett bra jobb ändå, även fast hoppet är litet efter dom senaste påhoppningarna.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag smyger mig fram till en vanlig thug och skär halsen av honom.

Smyger mig fram till en annan thug och suger i mig varenda droppe blod som hans patetiska mänskliga kropp kan avvara åkallar sedan en varg till min sida som biter ihjäl en en Prostituerad tjej som jag inte gillade.

 

detta hände i Vampire the masqurade bloodlines.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...