↗ till inläggetSearch and destroy, 1.000 xp per kill, 2000 per headshot. Får 18+ kills per runda.
+ 1000 * antal rundor i matchbonus.
ooh! väligt bra tips för alla mw2 noobs där ute :D
↗ till inläggetSearch and destroy, 1.000 xp per kill, 2000 per headshot. Får 18+ kills per runda.
Spelar skate 2, väntar även på att mitt MW2 ska dimpa ner i brevlådan.
↗ till inläggetNEJ, NEJ, NEJ, NEJ x1000↗ till inläggetSearch and destroy, 1.000 xp per kill, 2000 per headshot. Får 18+ kills per runda.
Folk som är dåliga på MW2 ska INTE spela SnD, det är ju hemskt att se folk som går 0-5, och förstör för sitt lag.
Försöker få marksman 3 på RPD (CoD4). :)
Ska försöka få achievements på Fable 2.
Installerar Transformers 2 revenge of the fallen. Se om 2an är rolig, gillade 1an lite (kosta bara 100kr).
Sen ska jag installera Dragon Age Origins. Hade tur, köpte nästan expanasionen (stavning). Hehe :P
Väntar på min trasfer-kabel så att jag kan börja använda min nya,
större, 360-hårddisk. Om den nu kan tänkas komma nån jävla gång
ska jag sedan ta och ladda ner DA: Awakening och den nya ME2 DLC'n
som släpps idag C:
Kör HQ på CoD 4.
Försöker få Fall på M4A1 innan level 70 på MW2
Har 30 headshots kvar
Dags för lite SoulSilver!
Testade "Total Anarchy" betat. Jävligt buggigt men det har en skön nostalgisk GTA 1-2 känsla.
MW2 som vanligt. D:
Laddade ner RoM just (:
spelar pokemon pearl och längtar efter SS jag tror jag får det på min födelsedag på söndag
Kollar när Jonathan (jonathan_94) (min bror) och Johan (min kusins kille) kör mw2.
↗ till inläggetRunes of magic.
Lirar Oblivion med FCOM:Convergence-modpaketet.
Lirar coD4 med min silenced AK 74-u. Väntar även på att mitt MW2 ska komma.
↗ till inläggetLirar Oblivion med FCOM:Convergence-modpaketet.
fuck yes
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OnT: Spelar Sim City: Societies, det är ganska kul. Dock så är Sim City 4 och 3000 bättre. :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in