Kör Fallout New Vegas för Fallout 3 är paj... -.-
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Tol Barad Dailies. :(
Spelade alldeles nyss TF2 med KawaiiNeko.
Gick väl sådär.
Kickin' some ass in Duke Nukem Forever.
↗ till inläggetJävla klantarsel som går afk utan att leavea!Spelade alldeles nyss TF2 med KawaiiNeko.
Gick ju åt helvete för mig då (den andra spelaren var också afk -.-)
så 3 pers mot mig var inte kul...
Aja, spelar lite gmod och leker runt i minecraft med lite mods :P
Lyssnar på radiostationen Conelrad medans jag lugnt smyger mig förbi blåhudade, hulk-liknande missfoster med bara en kniv och ett gevär i fallout new vegas.
Gråter snart av frustration av att ingen av mina anfallare gör mål i mitt Rotherham United i Football Manager 2011.
Har börjat med en ny playtrough på Fallout New Vegas på very hard samt hardcore mode. Har även laddat hem mods som försvårar det hela ännu mera. Har bland annat 90% mindre vapen och ammo ingame, allting från vendors kostar 10x mer, svårare att hitta värdefulla saker, man tar skada som satan (Får fienden in ett hs på dig så är du död, jag vart hs'ad av en bloatfly och dog direkt), kraften i dynamitexplosioner har ökats kraftigt och leder väldigt ofta till döden då man stöter på powdergangers (Tog mig 5-6 försök att klara questen man skall försvara Goodsprings mot powdergangers då hela högen kastade ett regn av dynamit över staden).
Det är intense som fan men jag har fan aldrig haft det så kul med New Vegas.
Massaker i Dead Space 2.
Söker efter PS2 spel. Någon som är sugen på att byta mot något här,
The Getaway - PS2
The Club - 360
Far Cry 2 - 360
Lost Planet 2 - 360
Bioshock - 360
FIFA 10 - 360
Resident Evil 5 - 360
Left 4 Dead - 360
Far Cry 2 - 360
House of the Dead Overkill - Wii
Soul Calibur 2 - Xbox
↗ till inläggetSöker efter PS2 spel. Någon som är sugen på att byta mot något här,
The Getaway - PS2
The Club - 360
Far Cry 2 - 360
Lost Planet 2 - 360
Bioshock - 360
FIFA 10 - 360
Resident Evil 5 - 360
Left 4 Dead - 360
Far Cry 2 - 360
House of the Dead Overkill - Wii
Soul Calibur 2 - Xbox
Vad har du lust att byta L4D och Bioshot mot? Vilken typ av genre?
↗ till inläggetVad har du lust att byta L4D och Bioshot mot? Vilken typ av genre?
Surprise me! Men helst shooter.
Cruisar runt i TDU2
Tränar pokémon.
Spelar HoN.
Deus Ex just nu, kommer självklart köpa 3:an när den kommer ut :P
Klarade just ut From Dust, skitnice spel. :D
Nu blir det att göra achievements.
↗ till inläggetKan knappt vänta tills det släpps på PC.Klarade just ut From Dust, skitnice spel. :D
Nu blir det att göra achievements.
Håller på med Zombie Genocide Master achievement'en på Dead Rising 2. Det är att döda 72000 zombies.
Är på ungefär 20500 kills just nu, det går bra hittills.
EDIT: Är på 33000 kills just nu, men jag har stängt av nu. Ska fortsätta imorn för det blir väldigt långtråkigt.
EDIT2: 43000 kills.
Försöker hjälpa min club att levla på TDU2