Har påbörjat en aggregator-farm i minecraft som kommer ge mig i stort sätt ett överflöd på block.
http://i55.tinypic.com/2ihwdqo.png
också startat upp min quarry för att leta efter uranium.
Har påbörjat en aggregator-farm i minecraft som kommer ge mig i stort sätt ett överflöd på block.
http://i55.tinypic.com/2ihwdqo.png
också startat upp min quarry för att leta efter uranium.
försöker skaffa World builder till Command and Conquer Generals
Väntar på mitt förbokade Skyrim. Det är skickat från butiken,
så det är fan bäst för dem att det kommer imorgon. Annars jävlar.
↗ till inläggetVäntar på mitt förbokade Skyrim. Det är skickat från butiken,
så det är fan bäst för dem att det kommer imorgon. Annars jävlar.
Spelar MW2 med ryssarna som inte har råd/inte kan få tag på MW3.
Lullar runt i Skyrim. Underbart spel hittills.
Kletade en tomat i rumpan på en ko i skyrim och åt sedan upp den.
↗ till inläggetKletade en tomat i rumpan på en ko i skyrim och åt sedan upp den.
:cry:
gjorde precis klart en match i Command and Conquer Generals
Bygger på ett fort i minecraft ;)
Spelade demolition i mw3.
↗ till inläggetKlassiker.Bygger på ett fort i minecraft ;)
Bygger ett murkrön och försvar i Minecraft.
Levlar jet i BF3
Läser Skyrim-recensioner, kollar på Skyrim-videor och väntar oavbrutet på att jag ska få spela det spelet.
↗ till inläggetHur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart.Spelar Skyrim, får känslan av att spelet är ofärdigt.
↗ till inläggetNär man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.Hur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart.
Ett annat exempel är detta:
Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt.
↗ till inläggetNär man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.
Ett annat exempel är detta:
.
Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt.
hade spelet varit gammal, hade jag förstått att det var så.
men det ser ju bara, gammalt ut :P
↗ till inläggetDet gjordes väl främst för konsoler och dagens konsolers hårdvara börjar få ett par år på nacken. Men nu glider vi från trådens ämne.hade spelet varit gammal, hade jag förstått att det var så.
men det ser ju bara, gammalt ut :P
då glider jag tillbaka genom att skriva att jag precis slog ut fyra lag i Command and Conquer på Medium.
Spelar black ops på PS3, ska försöka prestiga så mycket som möjligt (14 är mitt mål) är på 9.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in