Såg precis en kamp mellan en Giant och en drake i skyrim.
Lite smått kul, för jag dödar en drake utan problem, men dör vid första slaget av en Giant, men draken dödade Giant'en på några få slag.
Såg precis en kamp mellan en Giant och en drake i skyrim.
Lite smått kul, för jag dödar en drake utan problem, men dör vid första slaget av en Giant, men draken dödade Giant'en på några få slag.
Håller på att ladda ner Diablo 3 och har bestämt mig för att köra Witch Doctor. :D
Edit
Fick nyss ner Diablo på normal :)
Är glad för att jag går +1,7 miljoner på OpenTTD,
Flyttar juveler i Bejeweled 3.
Har spelat Diablo 3 hela kvällen och natten och jag har jäääääävligt ont i höger pekfinger just nu...
Winning streak i Dota 2 :)
Försöker komma på hur jag ska bygga min tågstation i OpenTTD.
↗ till inläggetJag brukar köra den blåa här. Men den röda ser enklare ut och funkar likadant utifrån det lilla jag vet om signaler. http://wiki.openttd.org/Building_railway_s...Double_stationsFörsöker komma på hur jag ska bygga min tågstation i OpenTTD.
Nötar Wascott i super monday night combat.
Börjar få in taktiken och vi vinner fler och fler matcher.
Klarade nyss ut en Dungeon fram till bossen med enbart pil och båge i Skyrim utan att någon upptäckte mig.
Ska ta mig ann en övergiven gruva full med spindlar i Skyrim.
Retrospelar en massa gamla NES-spel, Super Mario Bros, The Legend of Zelda, Mega Man.
Spelar igenom Max Payne 3 på Hard och samlar alla collectibles samtidigt.
Folk kör 3vs1 mot mig i Teeworlds och säger sedan "noob" när jag vinner.
↗ till inläggetMake sense?Folk kör 3vs1 mot mig i Teeworlds och säger sedan "noob" när jag vinner.
Ontopic: Avslutade precis MW3 efter massa rage.
↗ till inläggetNej alltså jag vinner mot 3 stycken också tycker de att det är jag som är noob.Make sense?
Ontopic: Avslutade precis MW3 efter massa rage.
↗ till inläggetJo jag fattar inte varför dom kallar DIG noob :PNej alltså jag vinner mot 3 stycken också tycker de att det är jag som är noob.
Klarade av Max Payne 3 för 4:e gången, nu spelade jag på "New York Minute" mode.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in