↗ till inläggetI knw.7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.
Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar.
↗ till inläggetI knw.7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.
Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar.
↗ till inlägget↗ till inläggetI knw.7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.
Håller med så fruktansvärt. Antingen har dem Heartbeat i ett hörn, eller springer dem Marathon, Lightweight, Commando och TacKnife.
↗ till inlägget↗ till inlägget7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.
I knw.
Håller med så fruktansvärt. Antingen har dem Heartbeat i ett hörn, eller springer dem Marathon, Lightweight, Commando och TacKnife.
:visslar: Det jag använde hela tiden förut, men inte längre.
↗ till inlägget↗ till inlägget7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.
I knw.
:visslar: Det jag använde hela tiden förut, men inte längre.
1 inlägg till och din fuskarank är 1337 ! :D
Rusher :(
Lirat Fallout 3 som satan nu. Tycker verkligen om spelet, grymt bra.
Försöker bli level 70 på Mw2. Är 67 nu
↗ till inläggetLirat Fallout 3 som satan nu. Tycker verkligen om spelet, grymt bra.
Yeah, Fallout 3 kingar. B)
Spelar co-op i ODST.
1337 I FUSKARANK!!!=!!#)!=)"*"?%/#¤&=%)#%)!?"=¤)!"?)#)¤!"#
Lirar med M16A4 på MW2. :D
↗ till inläggetDen är skön.Lirar med M16A4 på MW2. :D
↗ till inläggetJapp, 70 headshots till med den så får jag fall på den. :rambo:↗ till inläggetDen är skön.Lirar med M16A4 på MW2. :D
Sitter på ett game i Diablo 2 och väntar på DClone ;d
↗ till inläggetJapp, 70 headshots till med den så får jag fall på den. :rambo:
Härligt lycka till.
↗ till inlägget↗ till inläggetLirar med M16A4 på MW2. :D
Den är skön.
Japp, 70 headshots till med den så får jag fall på den. :rambo:
Härligt lycka till.
Tack.
Har fått fall på M16 nu.
körde lite Urban Terror
Skrattar som fan åt Kobran (på varg42) för han spelar mitt 2år gamla spel :P
försöker starta cod men det står att steam serverna är för BUSY
↗ till inläggetSamma här, antagligen för att de fixar Stimulus Package.försöker starta cod men det står att steam serverna är för BUSY
Tar mig an team rocket i SS.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in