Kom precis hem efter några dagar i grottorna i Minecraft
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Jag har börjat spela Warsow,
FPS spel är egentligen min grej men jag hav inte upp sökandet och igår hittade jag detta som jag faktiskt gillar. Jag har spelat Teeworlds ett tag och Warsow påminner om det. Spelstilen man har i båda innefattar att komma upp i höga hastigheter med sin karaktär. Warsow har dessutom en hastighetsmätare som jag saknar i Teeworlds.
Nexuiz är ett kul spel till Linux också. :)
Producerar bokhyllor i Minecraft.
↗ till inläggetProvade det för länge sen. Jag hittade http://dtrt.org/ul/pub/linux-lan/ och testade några spel där och har nu fastnat vid Warsow. Det är just hastigheten i Warsow som jag gillar och kanske futuristiska miljön. Har Nexuiz något sådant?Nexuiz är ett kul spel till Linux också. :)
Spelar Heroes 5. o:
↗ till inläggetNexuiz har mycket sådant, om du kör på en CTF-server med grappling hook på. :DProvade det för länge sen. Jag hittade http://dtrt.org/ul/pub/linux-lan/ och testade några spel där och har nu fastnat vid Warsow. Det är just hastigheten i Warsow som jag gillar och kanske futuristiska miljön. Har Nexuiz något sådant?
Så jävla kul och fast-paced.
Jasså grappling hook gillar jag från teeworlds =D Jag tar och provar det nån gång då.
Stampar goombas inälvor till oigenkännlighet i det fruktansvärt våldsamma spelet Super Mario Bros.
Försöker halvhjärtat speedrunna Ocarina of Time.
Kör tank med en polare på BF3. :)
Spränger folk till smådelar i det oerhört otecknade spelet team fortress 2. :)
Programmerar på nästa stora WASD spel som kanske inte kommer ha WASD i titeln då jag jobbar med en klasskamrat som helst inte vill det :(
Lanar.
Har fixat VBA igen och nyss börjat med Leaf Green, levlar Pikachu.
Bygger mitt tredje hus i Minecraft, och planerar inför mitt fjärde.
leder* mina kärra kamrater* till strid mot dom sten hårda T-90:or och dom fjäskiga helikoptrar (helikoptrarna är väldigt svåra att träffa) på Battlefield 3
*med leder menar jag kör
*med kamrater menar jag C4
Gör framsteg i Rage. Är på disc 2.
Lade gångstigar i Minecraft precis.