Spyro 2 (PS1)
Senast Avklarade Spel?
↗ till inläggetSpyro 2 (PS1)
Nostalgi :)
↗ till inläggetNär man skriver bara Medal of Honor menar man antagligen det första, men när det gäller Member vet man inte riktigt.↗ till inläggetvilket??????????Medal Of Honor.
↗ till inläggetNär man skriver bara Medal of Honor menar man antagligen det första, men när det gäller Member vet man inte riktigt.
Minns ettan väl, det var på Playstation väll?
SSX Tricky med Psymon
Han är galen, men iaf. Mitt är nog.....
God of War: Chains of Olympus
Var rätt länge sen jag klarade av ett spel. På sista tiden har jag mest lirat Halo 3 online och sprungit omkring och lekt i Saints Row 2. Fast det borde vara Gears of War 2.
↗ till inlägget↗ till inläggetMedal Of Honor.
vilket??????????
När man skriver bara Medal of Honor menar man antagligen det första, men när det gäller Member vet man inte riktigt.
Minns ettan väl, det var på Playstation väll?
jao
Planin: Medal Of Honor, det sista.
Mitt senaste avklarade spel är Dead Space.
Det senaste spelet jag klarade av var Need For Speed Undercover!
Sen har jag klarat av Metroid Prime för drygt en dag sen :) Jätte stolt.
Annars så har man klarat av det mesta.
↗ till inläggetNär man skriver bara Medal of Honor menar man antagligen det första, men när det gäller Member vet man inte riktigt.
Det var därför jag frågade :D
Far Cry 2, tror jag.
Den som hittade på slutet har psykfel.
Punkt.
Call of Duty World at War - Xbox 360
Klarade precis av Spore Creatures till Nintendo DS.
Måttligt och mysigt äventyrsspel men aningen enformigt och en del störande moment. Dock vinner Spore Creatures mycket på sin charm och sättet man gör sina monster. Att Spore på PC är mycket bättre är det nog inget tvivel om men Spore till DS är helt okej och värt uppskattning! Betyget drar dock ner lite för att det var så kort som det var.
http://spaceoddityblog.planets.gamespy.com/wp-content/uploads/2008/05/dsboxart.jpg
6/10
The Urbz ; Sims in the city
Med Lola Schäferzhaut klarade jag mig igenom Urbotopia, först vara jag på Cozmogatan och blandade drinkar för att vandra vidare till stekarna på Diamantkullen, roligt och enkelt spel (:
8/10
↗ till inläggetThe Urbz ; Sims in the city
Med Lola Schäferzhaut klarade jag mig igenom Urbotopia, först vara jag på Cozmogatan och blandade drinkar för att vandra vidare till stekarna på Diamantkullen, roligt och enkelt spel (:
8/10
Vilket format?
Playstation fucking two!
Saints row 2
Ett mycket enkelt spel t.o.m på den svåraste svårighetsgraden
men ändå ett riktigt kul spel med bra grafik så därför är den 8/10
CoD: World At War.
7/10
Storyn var lite, sådär, det var mest elda japaner eller skjuta nazister. Men onlineläget är det inget fel på.