Borderlands, roligt spel men bossarna vart löjligt lätta mot slutet :< Och jag körde ensam hela tiden så jag missade säkert det roligaste med hela spelet.
Senast Avklarade Spel?
The Saboteur
Half life 2 episode 1. Varvade spelet från början till slut idag.
Defense Grid. Rekommenderar om ni gillar TD spel.
Doom.
CoD MW2 Singleplayer. Fattar inte varför folk inte gillar det, skitbra ju.
Fable: TLC
↗ till inläggetCoD MW2 Singleplayer. Fattar inte varför folk inte gillar det, skitbra ju.
Eh, MW2 är det snabbast säljande spelet någonsin så jag har ingen aning vad du talar om.
↗ till inlägget↗ till inläggetCoD MW2 Singleplayer. Fattar inte varför folk inte gillar det, skitbra ju.
Eh, MW2 är det snabbast säljande spelet någonsin så jag har ingen aning vad du talar om.
Han syftar nog på single playern.
↗ till inlägget↗ till inläggetCoD MW2 Singleplayer. Fattar inte varför folk inte gillar det, skitbra ju.
Han syftar nog på single playern.
Aldrig hört någon som klagat på SP-läget... Kanske att den är kort, men det är allt.
↗ till inlägget
Du kan nog googla på nästan vad som helst och sätta "sucks" efter och få fram en massa resultat. Och det bevisar heller inget. Hur många är det som klagar? 50 av 5 millioner?
Half life 2 Episode 2.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu kan nog googla på nästan vad som helst och sätta "sucks" efter och få fram en massa resultat. Och det bevisar heller inget. Hur många är det som klagar? 50 av 5 millioner?
Ett forum jag satt på förut klagade på att singleplayern var alldeles för dåligt. Huvudadmin var tvungen att ta bort tråden och banna runt 200 medlemmar pga att tråden eskalerade.
God of War 1 och God of War 2.
As bra spel!
BTW: MW2s singleplayer var sämre en det borde varit, och MWs multiplayer var bättre en MW2s. IMO.
Beneath a Steel Sky på iPhone, awesomeness
Star Wars - Jedi Academy
och
Metal Gear Solid 3 - Snake Eater
Guld spel ^^,
Silent Hill: Homecoming, men all sparad data på min PS3:a är borta så. :P
The legend of Zelda: Spirit tracks...
Det var Mario Party 2 till Nintendo 64. ;) Grymt spel!