Super Meat Boy
som äger... sjukt bra spel.
Super Meat Boy
som äger... sjukt bra spel.
Dead rising 2 <3
Splatterhouse
Black ops :lol:
Saints Row 2
Såg att någon hade klarat fifa 06, hur klarade han det? det fortsätter hela tiden med karriär och allt sånt.
Alien vs Predators. Jag har sagt det förut, och säger det igen. Det äger :)
Jag har nu klarat ut Professor Layton and The Lost Future.
Fantastiskt spel
Fantastisk Story
Fantastiska pussel.
Nu finns det väl bara lite Layton´s Challenges kvar att göra, och jag kanske tittar på slutet igen.
Men nej, jag vill nog inte det, förresten.
Mass Effect. Det är egentligen inte så jättebra jämfört med 2:an men ska nog spela igenom det igen ändå.
The Simpsons:Hit and run och Super Mario Sunshine, för andra gången.
Bioshock 2.
Utmärkt skapelse.
8/10
↗ till inläggetAgree.Bioshock 2.
Utmärkt skapelse.
8/10
Need for Speed: Hot Pursuit till PS3, fy bubblan vilket tråkigt och tjatigt spel.
Det var ett tag sedan därför att jag spelar online hela tiden typ. Då var det Red Dead Redemption.
The Misadventures of P.B. Winterbottom
+ Skön stumfilms, svartvit grafik
+ Bästa soundtracken jag har hört på väldigt länge
+ Perfekta kontroller
+ Blir riktigt klurigt i slutet
- Kort
- Kan bli väldigt frustrerande
9/10
Fallout: New Vegas
+ Långt, och jävligt mycket att göra
+ Många roliga vapen och sätt att spela
+ Väldigt varierade valmöjligheter vad gäller quests och vem man allierar sig med
+ Boone
+ Fisto
+ Hardcore Mode
- Låååååååååånga (nu snackar vi LÅNGA) och många laddningstider
- Buggigt (gamebreakers både här och där) och fryser/kraschar lite väl ofta
- Det går lite för snabbt att komma till level 30
- Radion. RADION. GE MIG MIN THREE DOG TILLBAKS :(
På vissa sätt bättre än Fallout 3, på vissa sätt sämre. Fast tvåan är fortfarande överlägsen.
8/10.
Jag har klarat Lego Star Wars igen. Det är så jävla awesome, särskilt om man spelar med en kompis.
Jag klarade precis Mass Effect 2. Förutom att det kändes lite kort så var det ett riktigt bra spel. Det känns som om allting från 1:an har blivit bättre, speciellt själva "känslan" när man skjuter. Några klagade väll på att det var lite för simpelt när det gäller rpg delarna, men det gör inte så mycket i Mass Effect IMO(till skillnad från Dragon Age :( )
↗ till inläggetJag klarade precis Mass Effect 2. Förutom att det kändes lite kort så var det ett riktigt bra spel. Det känns som om allting från 1:an har blivit bättre, speciellt själva "känslan" när man skjuter. Några klagade väll på att det var lite för simpelt när det gäller rpg delarna, men det gör inte så mycket i Mass Effect IMO(till skillnad från Dragon Age :( )
Fast Dragon Age är ju rätt jävla simpelt.
Jag menade att jag är sur för hur det verkar bli i Dragon Age 2.
↗ till inläggetJag menade att jag är sur för hur det verkar bli i Dragon Age 2.
Jo, det är lite surt. Men det är då man plockar fram Baldur's Gate.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in