Gjort en låt om Rick Roll. =)
Hoppas ni tycker den är bra, dock väldigt dåligt ljud. Vet någon hur man fixar att det blir bättre ljud?
Det hörs bakgrundsljud i bakgrunden, men ljudet hörs endå.
Gjort en låt om Rick Roll. =)
Hoppas ni tycker den är bra, dock väldigt dåligt ljud. Vet någon hur man fixar att det blir bättre ljud?
Det hörs bakgrundsljud i bakgrunden, men ljudet hörs endå.
Gjort en låt? Det ända du har gjort är att göra en dålig inspelning av en av Rick Astleys låtar.
Vad är det för mening att ladda upp en låt som redan finns på Youtube, med dålig kvalitet på ljud, ingen film. Massa bakgrundsljud?
Haha, detta måste vara nåt skämt eller något.
Jag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten.
↗ till inläggetJag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten.
Om jag ska vara ärlig. Detta var totalt meningslöst.
Det här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig.
* Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!*
Skämt eller inte? Värdelös var den iaf.
Jätteroligt skämt xD du har ju bra humor :)
↗ till inläggetDet här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig.
↗ till inläggetHaha :D* Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!*
Skämt eller inte? Värdelös var den iaf.
Blev jag Rick Roll'ad nu, eller?
För f*n, varför laddade du upp det där?
uh...den var ju bra *host*.
http://se.youtube.com/watch?v=edaJP3Lp0Gg > din, tbh.
Man hör t.o.m vad han sjunger på den. Dessutom hatar jag personer som håller på o skrapar med micen när de antingen håller in hotkey på vent eller om de spelar in en film. Har lust o kasta mina högtalare åt h*lvete när folk gör det.
Men folk, det är ju i HUMOR forumet, såklart är det ett skämt..
↗ till inläggetMen folk, det är ju i HUMOR forumet, såklart är det ett skämt..
om jag känner member rätt så var det nog meningen att den skulle hamna i musik forumet xD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in