Hoppa till innehåll

Varför Låste Du Den Roligaste Tråden Admin!?!?!?


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

Det var bara en tidsfråga innan denna hysteri skulle hanteras. Du kanske inte visste, men jag och många andra irriterade oss på alla lek-trådar i forumet. Så för mig och många andra så var detta ett av dom bästa sakerna admin gjort i den senaste tiden. Vill ni ha lek trådar, skapa ett gruppforum så kan ni leka där, så att vi som inte vill slipper se på när forumet spammas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

du måste inte i VARTENDA tråd skriva svaret när det redan har blivit postat!

 

Jo, det måste han. Det är en del av Members eviga äventyr.

 

On-Topic: Tycker också det är väldigt tråkigt att admin har låst alla dom roliga trådarna istället för att bara ha dom där lek-reglerna för alla nya trådar som skapades efter han fick för sig att han inte ville ha lektrådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

du måste inte i VARTENDA tråd skriva svaret när det redan har blivit postat!

 

Jo, det måste han. Det är en del av Members eviga äventyr.

 

On-Topic: Tycker också det är väldigt tråkigt att admin har låst alla dom roliga trådarna istället för att bara ha dom där lek-reglerna för alla nya trådar som skapades efter han fick för sig att han inte ville ha lektrådar.

 

Hahha lol. "Members eviga äventyr"

 

OnT: Lek trådar är inte för anmällt forumet. Kanske borde admin starta en ny Lek forum och flytta alla trådar dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

du måste inte i VARTENDA tråd skriva svaret när det redan har blivit postat!

Jo, det måste han. Det är en del av Members eviga äventyr.

 

On-Topic: Tycker också det är väldigt tråkigt att admin har låst alla dom roliga trådarna istället för att bara ha dom där lek-reglerna för alla nya trådar som skapades efter han fick för sig att han inte ville ha lektrådar.

 

Hahha lol. "Members eviga äventyr"

 

OnT: Lek trådar är inte för anmällt forumet. Kanske borde admin starta en ny Lek forum och flytta alla trådar dit?

 

Turksvenska much?

 

Men med tanke på hur det blev sist kommer han nog inte starta det igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

du måste inte i VARTENDA tråd skriva svaret när det redan har blivit postat!

Jo, det måste han. Det är en del av Members eviga äventyr.

 

On-Topic: Tycker också det är väldigt tråkigt att admin har låst alla dom roliga trådarna istället för att bara ha dom där lek-reglerna för alla nya trådar som skapades efter han fick för sig att han inte ville ha lektrådar.

 

Hahha lol. "Members eviga äventyr"

 

OnT: Lek trådar är inte för anmällt forumet. Kanske borde admin starta en ny Lek forum och flytta alla trådar dit?

 

Turksvenska much?

 

Men med tanke på hur det blev sist kommer han nog inte starta det igen...

 

Sorry om jag råkade skriva fel, min tangetbord är lite cp. Men ditt inlägg var lite överdrivet.

Redigerat av ihabba123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

hAHA! You made my day!

 

Det var väl du som gjode dessa trådar :lol:

Bra admin, go, go, go admin!

 

Är Corpsgrinder tillbaka på fuska!? Nice :D

 

OnT: Tycker att det är bra att allmänt forumet rensades, få vettiga trådar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...