💬
Logga in
Fuska.se

Varför Låste Du Den Roligaste Tråden Admin!?!?!?

25 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den.

Oviktiga? Så vilka personer tycker du är "Viktiga" då?

ForlorN och wAcko.

Du säger dej själv och wAcko med mycke fuskarank

Senast ändrad:

18 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

Haha, jag har varit inloggad i fem minuter och jag hatar dig redan. Ditta på min avatar och ta åt dig ffs. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga.

Haha, jag har varit inloggad i fem minuter och jag hatar dig redan. Ditta på min avatar och ta åt dig ffs. :)

Intro iz back!

19 Feb 2009

Yupz..

Men hatar det här nya systemet med §2 för vissa trådar, ingen blir ju godkänd i princip..

20 Feb 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Yupz..

Men hatar det här nya systemet med §2 för vissa trådar, ingen blir ju godkänd i princip..

Mm, håller med ganska mycket där.
21 Feb 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Yupz..

Mm, håller med ganska mycket där.

Alla lekar som är genomtänkta och blir framförda ordentligt, dvs att dem har ordentliga regler så att det inte blir en massa spam, att man säger något men gör något annat. Dem löper en stor chans att dem blir godkända.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in