JonteFire2 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?Hoppas att den inte är nedladdad bara.Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero. Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg Citera
shoobree Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Använd DVD Decrypter. Vad är det för format, som Justwifi sa? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Använd DVD Decrypter. Vad är det för format, som Justwifi sa? (JUSTFIWI ÄR DET WTF!) Jo det är antagligen fel format Citera
ufomatte Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Det spelar ingen roll hur stort det är ;) Om den är 700 MB så kan du bränna det på Nero Bränn det som en data fil så ska det funka :) Citera
JonteFire2 Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?Hoppas att den inte är nedladdad bara.Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero. Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg Jo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/Den är 803 779KB och den är .avi Citera
MaryJane Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått? Hoppas att den inte är nedladdad bara. Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero. Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg Jo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/Den är 803 779KB och den är .avi Kan du se filmen på datorn? Citera
Racoon14 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått? Hoppas att den inte är nedladdad bara. Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero. Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg Jo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/Den är 803 779KB och den är .avi Man blir varnad om man snackar om sånt! Citera
JonteFire2 Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2009 har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått? Hoppas att den inte är nedladdad bara. Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero. Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg Jo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/ Den är 803 779KB och den är .avi Kan du se filmen på datorn? Ja det kan jag Citera
MaryJane Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Då ska det inte vara något problem med att bränna ut den på en dvd skiva. Citera
JonteFire2 Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Ja men hur gör man då? Jag har bränt den på en skiva förut men det funkade inte att köra den på dvdspelaren. Förut så brände vi filmer på dvd.er och det funkar utmärkt på våra dvdspelare nu. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Ja men hur gör man då? Jag har bränt den på en skiva förut men det funkade inte att köra den på dvdspelaren. Förut så brände vi filmer på dvd.er och det funkar utmärkt på våra dvdspelare nu.Antagligen därför att när man bränner i 700MB så blir det ofta ett konstigt format.Och om man krör 4,7 så kommer det i det vanliga "DVD" formatet Och det är inte säkert att filmen är olagligt nedladdad eller hur? Och då går man inte mot reglerna... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.