Nytt erbjudande från 20 januari 2009!
Just nu kan du få 1000 FuskaMynt eller 30 dagars FuskaVIP helt gratis samtidigt som du har chansen att även få gratis påfyllning till mobilen samt presentkort.
Nytt erbjudande från 20 januari 2009!
Just nu kan du få 1000 FuskaMynt eller 30 dagars FuskaVIP helt gratis samtidigt som du har chansen att även få gratis påfyllning till mobilen samt presentkort.
meh, jag gjorde allt dedär 19 januari...
Gills det ändå? ;(
Har råkat utför ett problem.
Jag har blivit medlem på gratisrefill och fått 50p. Men när jag skulle bli medlem på super gratis, så gjorde jag allt som det stod i instruktionerna. Efter det så kom det upp ett medelande om att jag skulle aktivera mitt konto via ett mail jag skulle få av dem, problemet är att jag inte fått detta mail av dom ännu. Ska det komma direkt, eller kan det ta en stund?
Då många hade problem med supergratis så är det nu utbytt mot gratismode, som dock inte bara hade mode utan även presentkort från Siba och bland annat biobiljetter.
Kan inte logga in, och inget E-mail har heller inte skickats.
Grymt najs, nu har jag 1000 FM extra. ;--)
Allt tack vare Admin.
Händer inget? har registrerat mig..
Admin kanske inte har all tid i världen ?
jag undrar hur länge detta gäller?
Ville ha 1000 fuskamynt, men gratisrefill blev blockad från min dator. Så jag kunde inte registrera mig där.
↗ till inläggetVille ha 1000 fuskamynt, men gratisrefill blev blockad från min dator. Så jag kunde inte registrera mig där.
hihihi fail!
Orkar inte göra detta XD
man skulle ha haft ork om det var 10000fm :P
↗ till inläggetnä, 9000 låtsatspengar hit eller dit spelar faktiskt inte så stor roll. jag gör det för att det är lättförtjänta låtsaspengar, oavsett hur mycket det är.man skulle ha haft ork om det var 10000fm :P
FuskaVIP är chill. :D
/done
Har reggat mig men inte fåt några fm
Har ni e-postadresser som inte fungerar så får ni inget besked kring om ni fått det ni ville ha eller varför ni inte fick det. Men fyll i ansökan igen annars, ni kanske skrev fel eller liknande?
↗ till inläggetHar reggat mig men inte fått några fm
inte jag heller :(
↗ till inläggetHar du kollat din epost då? (Eller din pappas om du inte har någon)
ja det har jag( har egen)står inget om det
har äntligen fått tummen ur och gjort det här, ska se om det dimper ner 1000 FM i min inbox om 5 dar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in