Knewt Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jo, jag tänkte logga in med ett gammalt account på fuska.se's "annonsera per timme"-sida, försökte med de flesta användar- och lösenordskombinationerna som jag använt, men inget fungerade. Så jag fixade ett nytt account, fick nyligen ett email som sa att sidan var godkänd och så vidare. Men jo, jag tycks ha fått hjärnsläpp och skriver in fel lösenord? (jag som var säker på att jag skrev in ... det där, vid registreringen... men icke då ^_^) Det har inte slagit er att införa någon sorts "glömt lösenord?"-funktion eller måhända någonting i emailet som talar om lösenordet och användarnamnet? Sure, mitt minne är riktigt uselt. Men man måste ju kunna anpassa sidor till såna som är lika senila som jag, tycker jag. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Använd http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Uff... då fåre va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jo, jag tänkte logga in med ett gammalt account på fuska.se's "annonsera per timme"-sida, försökte med de flesta användar- och lösenordskombinationerna som jag använt, men inget fungerade. Så jag fixade ett nytt account, fick nyligen ett email som sa att sidan var godkänd och så vidare. Men jo, jag tycks ha fått hjärnsläpp och skriver in fel lösenord? (jag som var säker på att jag skrev in ... det där, vid registreringen... men icke då ^_^) Det har inte slagit er att införa någon sorts "glömt lösenord?"-funktion eller måhända någonting i emailet som talar om lösenordet och användarnamnet? Sure, mitt minne är riktigt uselt. Men man måste ju kunna anpassa sidor till såna som är lika senila som jag, tycker jag. (: Hej, kikade nyss och hittade en bugg i inloggningsfunktionen vilket påverkar alla som har mer än 8 tecken i sitt lösenord. Testa och logga in med endast de första 8-tecknena i ditt lösenord så skall det fungera. Detta är även fixat nu på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jo, jag tänkte logga in med ett gammalt account på fuska.se's "annonsera per timme"-sida, försökte med de flesta användar- och lösenordskombinationerna som jag använt, men inget fungerade. Så jag fixade ett nytt account, fick nyligen ett email som sa att sidan var godkänd och så vidare. Men jo, jag tycks ha fått hjärnsläpp och skriver in fel lösenord? (jag som var säker på att jag skrev in ... det där, vid registreringen... men icke då ^_^) Det har inte slagit er att införa någon sorts "glömt lösenord?"-funktion eller måhända någonting i emailet som talar om lösenordet och användarnamnet? Sure, mitt minne är riktigt uselt. Men man måste ju kunna anpassa sidor till såna som är lika senila som jag, tycker jag. (: Hej, kikade nyss och hittade en bugg i inloggningsfunktionen vilket påverkar alla som har mer än 8 tecken i sitt lösenord. Testa och logga in med endast de första 8-tecknena i ditt lösenord så skall det fungera. Detta är även fixat nu på sidan. Och om man kör med Firefox och inte sparar lösenordet genom webbläsaren, utan bara "Kom ihåg mig" här på fuska.se, så blir man utloggad var femte minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.