MentalogisT Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Hur gör man så att Microsoft Sam pratar? Har vista btw och kan man lägga in andra röster? Redigerat 24 Januari 2009 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 vad är microsoft sam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Rätta mig om jag har fel eller så skriver man in t.ex. leet. Så utalar "Microsoft Sam" det. BTW: Jacquot jag kan inte hjälpa dig med hur man får igång den men det ska finnas Microsoft Mary och Mike med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Hur gör man så att Microsoft Sam pratar? Har vista btw och kan man lägga in andra röster? Du går in på kontrollpanelen sen sen tal fall du har klassiks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) vad är microsoft sam?? Alltså... Jacquot ville ha ett svar, inte en fråga. On-Topic:Som datornörden: Du går in på kontrollpanelen sen sen tal fall du har klassiks. btw Kerex, såg dig i en annan tråd där du skrev ''vad är unreal tournament?'' Kan inte du ta och googla det? Gå alltid in på WWW.GOOGLE.COM innan du frågar här. Jag säger om det igen, WWW.GOOGLE.COM Redigerat 25 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Microsoft dödade Sam när dom släpte vista, när jag googlade för ett halvår sen så hittade jag inga sätt att få tillbaks honom, tyvärr, dom som var vista för överleva med Microsoft Anna tror jag det var. //Lycklig XP användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 vet inte riktigt vad man behöver den funktionen till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 vet inte riktigt vad man behöver den funktionen till...Om man sitter i ventrilo så kan man ställa in att när användare connectar så säger en röst det, i XP för man Sam som är lätt att höra och i vista så får man Anna som man aldrig hör vad hon säger, och om man nu vill leka med Tal så är Sam bättre också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.