JonteFire2 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Nu när jag satt och spelade upp musik så kom inte själva rutan upp(där som tidslinjen är) Vad är det som är fel? jag kan inte stoppa musiken eller nånting, jättejobbigt :S Jag använder programmet VLC mediaplayer tror jag det hette Citera
WASD Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Prova att installera om det? Medveten om att du ändrat nånting? Se om man kan höger-klicka och få fram några inställningar. Citera
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Förstår inte vad du menar... Men testa att använda ett annat program för musik... MediaMonkey, iTunes, Winamp, foobar2000... VLC är inte gjord för musik. Redigerat 1 Februari 2009 av ForlorN Citera
CeZ Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 Händer mig ibland med WMP, då trycker jag CTRL ALT DEL och avslutar wmplayer.exe och sen dubbelklickar på låten igen så kommer programmet upp. Som sagt så skam an inte använda VLC som musikspelare anyway. Citera
JonteFire2 Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2009 Ok. tack så mycket! har installerat Winamp nu Citera
WASD Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 Jaha du menar att spellistan är borta? Spellista i menyn eller Alt+P > Visa Spellista Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.