Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass. (no offence man) Tog mig över 100 timmar att klara ut Fallout 3. Hade då nått level 20, hittat nästan alla bobheads ( alla S.P.E.C.I.A.L hade jag hittat. ) gjort alla sidouppdrag, utforskat de flesta ställen ( explorer perk ftw. ) Om man rushar mainquesten den första timmen i spelet, det är DÅ man är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass. (no offence man) Nae inte för mig, men förmodligen för fågeln ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) GTA 4 vann ju pris för bästa story om jag inte minns fel, annars skulle jag kunna rekomendera Fallout 3 och Oblivion. Redigerat 24 Februari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Zelda-spelen är helt underbara :) Sen finns ett spel som heter Dreamfall, ett äventyrsspel. Sen finns det även en föregångare till det som heter den längsta resan/the longest journey och det är otroligt bra spel det med... vet ej om det finns att få tag på numera, men man kan ju alltså försöka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Zelda-spelen är helt underbara :)Bara det att det här är Xbox 360 forumet :P Men Fallout 3 å Oblivion är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Mass Effect har en grymm story B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Zelda-spelen är helt underbara :)Bara det att det här är Xbox 360 forumet :P Men Fallout 3 å Oblivion är bra Haha oj det tänkte jag inte på :P Vi har alla konsollerna, så är bara van vid att jag har kunna spela alla spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Gta 4 är nog de bästa valet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Rekommenderar Mass Effect & Bioshock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Oblivion lätt, det tar aldrig slut, du har alltid mer saker att göra, har nog spenderat 100h på en av mina gubbar, och har typ inte kommit någon stans, och jag är ändå bra på rollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 far cry 2 roligt men vet inte om det är lång story för har inte klarat det (än). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Fallout 3, Oblivion och GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.