vet ni några spel som har lång story inte något som man typ klarar ut på 3 dagar tipsa dom spelen här isåfall
Spel Med Lång Story
Mass Effect kanske?
Eller Lost Odyssey.
tror ni bf bad company är nåt att köpa? :blink:
Ja, det är bra. Fast det är lika långt som ett vanligt spel. Men online läget gör så art spelet hållerlängre. Annars kan man ju tipsa om Oblivion som är riktigt långt, tar nästan aldrig slut.
:thanks: ska kanske köpa oblivion då
Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!
↗ till inläggetwhat tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!
(no offence man)
ööööh, GTA 4 annars!
saints row 2 lätt. ;)
Saints row 2 och Gta 4
↗ till inläggetHan kanske utforskade och gjorde sidouppdrag etc.↗ till inläggetwhat tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!
(no offence man)
↗ till inlägget:thanks: ska kanske köpa oblivion då
Jag får lite ryck och spelar det intensivt i några veckor, sen lägger jag av och spela det i några veckor och sen tar jag upp och kör det igen. Det är många på olika forum som kört 200h+. Du kan ju fundera på Fallout 3 också. Har inte kört det själv, men hört att det är som Oblivion med pistoler.
↗ till inlägget↗ till inläggetwhat tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!
(no offence man)
Tog mig över 100 timmar att klara ut Fallout 3. Hade då nått level 20, hittat nästan alla bobheads ( alla S.P.E.C.I.A.L hade jag hittat. ) gjort alla sidouppdrag, utforskat de flesta ställen ( explorer perk ftw. ) Om man rushar mainquesten den första timmen i spelet, det är DÅ man är kass.
↗ till inlägget↗ till inläggetwhat tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass.Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!
(no offence man)
Nae inte för mig, men förmodligen för fågeln !
GTA 4 vann ju pris för bästa story om jag inte minns fel, annars skulle jag kunna rekomendera Fallout 3 och Oblivion.
↗ till inläggetBara det att det här är Xbox 360 forumet :P Men Fallout 3 å Oblivion är braZelda-spelen är helt underbara :)
Mass Effect har en grymm story B)
↗ till inlägget↗ till inläggetBara det att det här är Xbox 360 forumet :P Men Fallout 3 å Oblivion är braZelda-spelen är helt underbara :)
Haha oj det tänkte jag inte på :P Vi har alla konsollerna, så är bara van vid att jag har kunna spela alla spel :P
Gta 4 är nog de bästa valet :D