Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...
Fallout 3
↗ till inläggetHej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...
Döda folk :)
↗ till inläggetHej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...
skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen
döda några goda personer så blir du ond.
Ladda ner modden 'Better Companions' så krävs ingen karma längre.
Okej tack allihopa, vad förresten Garone vad för mod?
↗ till inlägget↗ till inläggetHej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...
skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen
Vart ligger "Tennpenny Tower"? :blink:
Sydvästa delen av kartan. Det är ett högt torn som inte går att missa.