Doglovers Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Vad/vilken är: 1. Erat favorit djur? 2. Är eran läskigaste/konstigaste dröm ni haft? 3. Är den/dem bästa film/er ni sett? 4. Bok är den bästa ni läst? 5. Är erat favorit datorspel? 6. Är bäst? Höst,sommar,vinter eller vår? 1. Hund 2. Att jag var i ett dagis ' kuddrum ' och mina kompisar var med, sen kom det ett monster som vi skulle komma förbi. Alla kom förbi utom jag. Sen försvann monstret och jag och mina kompisar gick på en gata, sen vaknade jag... 3. 10 orsaker att hata dig, harry potter 4. jag gör det lätt för er, JAG ÄR INGEN BOKLUS 5. The sims 2 6. SOMMAR :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 1. Katt/Hund 2. Drömde en gång att alla i min familj hängdes, förutom jag. Och mina djur halshögg dom :-p 3. Forrest Gump eller Save Private Ryan. ( Tom Hanks FTW ) 4. Bert böckerna XD 5. World of Warcraft 6. Sommar eller Vår :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 1. Hund, eller nåt. 2. Det säger jag inte. =P 3. Falling Down 4. The Stand/Pestens Tid 5. Silent Hill 2 *suck* 6. Sommar, typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 1. Hund 2. Minns inte 3. Terminator III 4. Harry Potter 5. Battlefield 2 (spelar inte så mycket dator..) 6. Vinter/Sommar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 1. Katt 2. Vet inte :S 3. Ingen aning :P 4. "Samma svar som på frågar 2 och 3" 5. Wii :D 6. Summer, ibland vår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) 1. Vet inte. 2. Kommer inte ihåg. 3. Har bara favoritserier, inte filmer. 4. Den äldste. 5. The adventures of Alundra. 6. Kan inte välja, alla utom sommar. Redigerat 9 Februari 2009 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 1:Katt 2:Inga kommentarer 3:Texas Chainsaw Massacre 4:Inget 5:Xbox 360 ftw 6:Sommar!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Vad/vilken är: 1. Erat favorit djur? 2. Är eran läskigaste/konstigaste dröm ni haft? 3. Är den/dem bästa film/er ni sett? 4. Bok är den bästa ni läst? 5. Är erat favorit datorspel? 6. Är bäst? Höst,sommar,vinter eller vår? 1. Hund 2. Att jag var i ett dagis ' kuddrum ' och mina kompisar var med, sen kom det ett monster som vi skulle komma förbi. Alla kom förbi utom jag. Sen försvann monstret och jag och mina kompisar gick på en gata, sen vaknade jag... 3. 10 orsaker att hata dig, harry potter 4. jag gör det lätt för er, JAG ÄR INGEN BOKLUS 5. The sims 2 6. SOMMAR :cool: 1. Hund/Katt2. Varje gång jag drömmer om att min katt hoppar ut genom balkongen och jag inte kan stoppa det... 3. V for Vendetta, The Curious Case of Benjamin Button 4. Milleniumserien. 5. Counter-Strike 1.6, CoD 4, WoW etc. 6. Sommar. Redigerat 9 Februari 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Vad är poängen med denna tråd? Onödig tråd, Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg