💬
Logga in
Fuska.se

Min Syster Vill Ha Ett Roligt Spel...

27 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

http://ruff-rose.com/

Mycket flower-power... /:

↗ till inlägget

Och i denna tråden vill trådskaparen att vi rekomenderar spel, inte att vi säger hej till varandra

Jag får väl säga hej till min lillebror om jag vill ? :( :o

Förresten, det jag ville säga var, tack för alla förslag (Y) Jag vill DÖDA, jag vill ha ett brutalt spel (Y) :3 men jag suger på att spela, så ngt lätt tack^^'''

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gammal är hon? hästspel kanske passar^^

Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry:

Jag hade ju ingen aning om din ålder, om du skulle vart 8 kanske det passat, om jag visste att du var 15 skulle jag inte förslagit hästspel.

Håller faktiskt med.

PS. Det verkar som om min syster har tagit över tråden så jag ska nog inte bry mig mer om denna tråd :D

Nivå 1 · Novis

då är cs perfekt om du vill döda sen kan du spela mot botar på easy för att dom är så lätta xD

↗ till inlägget

Battlefield 2 har jag klarat bra med FX 5800 128 Mb, grymt roligt spel.

Haha för tillfället så sitter jag på ett FX5500 och klarar BF2 XD

No problemo

Men hm... kanske WC3 eller Diabo 2?

↗ till inlägget

då är cs perfekt om du vill döda sen kan du spela mot botar på easy för att dom är så lätta xD

När jag senast spelade CS mot botar så dog jag snabbare närjag spelade på easy än på hard :( Jag förstår inte saken. Jag bara dog när jag spelade på easy. Men men (Y) Vilken version klarar min dator av som högst tror ni :o ?

16 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När jag senast spelade CS mot botar så dog jag snabbare närjag spelade på easy än på hard :( Jag förstår inte saken. Jag bara dog när jag spelade på easy. Men men (Y) Vilken version klarar min dator av som högst tror ni :o ?

1.6

Nivå 4 · Lärling

Jag tror att din data klarar av första Battlefield eller Unreal Turnement ;) Som e grymma spel B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in