Tja! Min syster har en äldre dator med nåt grafik-kort på 128 mb och hon vill spela nåt roligt nåt rollspel/action spel som är mindre krävande... Tacksam för svar ;)
Min Syster Vill Ha Ett Roligt Spel...
Fallout 1 & 2.
Spelen är i 2d så datorn kommer garanterat att klara av dem.
Guild Wars, vet inte om det är så krävande.
↗ till inläggetGuild Wars, vet inte om det är så krävande.
Nu vet jag inte vilket kort det är, men eftersom det bara är 128mb minne på det så är det troligen väldigt gammalt så jag tvivlar på att GW funkar.
Little big adventure från innan 2000 är ett bra rollspel. Det är ett av de bästa. Grafiken är just. Det är gratis att ladda ner från deras hemsida om jag inte minns fel. Prova.
↗ till inläggetGuild Wars, vet inte om det är så krävande.
Nejnej, 128 mb klarar inte GW, no way!
↗ till inlägget128 MB är vad WC3 rekommenderar :)
Prova det!
Heroes of Might and Magic 3.
Hur gammal är hon? hästspel kanske passar^^
Battlefield 2 har jag klarat bra med FX 5800 128 Mb, grymt roligt spel.
↗ till inläggetcastle wonfenstein 1, doom 1 B)Tja! Min syster har en äldre dator med nåt grafik-kort på 128 mb och hon vill spela nåt roligt nåt rollspel/action spel som är mindre krävande... Tacksam för svar ;)
Pippa Funell :)
↗ till inläggetBra att du vet hur Castle Wolfenstein stavas. :P↗ till inläggetcastle wonfenstein 1, doom 1 B)Tja! Min syster har en äldre dator med nåt grafik-kort på 128 mb och hon vill spela nåt roligt nåt rollspel/action spel som är mindre krävande... Tacksam för svar ;)
↗ till inläggetHur gammal är hon? hästspel kanske passar^^
Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry:
↗ till inläggetPippa Funell :)
Det är verkligen det fulaste namn på ett spel. xD Lmao. ;)
↗ till inlägget
För er som undrar hur hon kom in i bilden så är det tydligen min syster <_<
↗ till inläggetFör er som undrar hur hon kom in i bilden så är det tydligen min syster <_<
Hej Johannes xD (Y)
↗ till inläggetJag hade ju ingen aning om din ålder, om du skulle vart 8 kanske det passat, om jag visste att du var 15 skulle jag inte förslagit hästspel.↗ till inläggetHur gammal är hon? hästspel kanske passar^^
Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry:
Och i denna tråden vill trådskaparen att vi rekomenderar spel, inte att vi säger hej till varandra
EDIT.
Dan dolme kanske? :D
Men hon kan testa CS 1.6 (min gamla 98 maskin klarar det den har ca 12gb hårddisk,64mb ram,400 mhz CPU,
grafikkorttet vet jag inte vad det heter eller spec på det)
Orkar hon inte det kan hon spela Rs,tibia eller flyff
Maplestory, sjukt enkelt och lite gulligt så även tjejer tycker om det. :)