Ludvig Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hej jag ska göra en oblivion film och jag undrar om ni vet nåt bra namn till en äventyrs film och en bra början :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaNdborsteN Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ett bra namn... hmm... The fighting movie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Att en kille kommer ridande över en kulle medan soler går ner. Sedan kommer 15 soldater efter och säger: "Hope you rot criminal scum!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Att en kille kommer ridande över en kulle medan soler går ner. Sedan kommer 15 soldater efter och säger: "Hope you rot criminal scum!" Och så dödar de ryttaren. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Sen kommer laban och spökar ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 hahahaha jätte kul jag vill ha namn på huvudkaraktären och bara för ni var dumma så går jag över till the dark side=ps3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Eller så dödar du alla i Imperial city:P Det ska jag göra på min mage sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.