Hej, jag ska lägga upp en film på youtube. Men i filmen vill jag att det ska vara text. Hur gör man?
Text I Filmer
Rememberme
Nivå 3 · Lärling
RazerInc
Nivå 2 · Novis
hur menar du med "text".
ska det vara översättning eller vill du skriva ngt?
Rememberme
Nivå 3 · Lärling
Men när man gör filmen så lägger man in text så att t ex texten kommer in i slutet av filmen.
WASD
Nivå 16 · Legendfuskare
Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det.
Rememberme
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetJag tror inte vi menar samma sak. Här är ett exempel:Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det.
. Hur fick han in texten i filmen? Om jag inte missförstod dig så tror jag att du menade att man kunde skriva en liten ruta som kommer upp. Eller har jag fel?
RazerInc
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror inte vi menar samma sak. Här är ett exempel:Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det.
. Hur fick han in texten i filmen? Om jag inte missförstod dig så tror jag att du menade att man kunde skriva en liten ruta som kommer upp. Eller har jag fel?
Det görs lätt i movie maker. kolla under "redigera" eller edit (Nr 2) så ska du hitta det.
MentalogisT
Nivå 10 · Veteranfuskare
Windows Movie Maker, pow.
:ph34r:
Rememberme
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetHåller inte på så mycket med sånt. Men tack för svaren.lol vet du inte ens det? gå bara in på windows movie maker och texter välj text efter filmen typ sen färdigt