Hoppa till innehåll

Kär!


Imagine
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Glassgubben

Var lite mer med henne, prata lite mer med henne. Så ni lär känna varandra bättre, ni är ju redan kompisar så ni har ju något att bygga på redan där. Eller så kör du all in och bara går fram och frågar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Go for it! Vad har du att förlora? Fråga "Är det sant att du gillar mig? Har hört några prata om det bara?" Och då lär hon kanske säga nej, vem vill erkänna något bara rakt ut sådär? Och då säger du bara "Synd... för jag gillar dig"

Sen är det bara att fortsätta (Y) Det lär gå bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Go for it! Vad har du att förlora? Fråga "Är det sant att du gillar mig? Har hört några prata om det bara?" Och då lär hon kanske säga nej, vem vill erkänna något bara rakt ut sådär? Och då säger du bara "Synd... för jag gillar dig"

Sen är det bara att fortsätta (Y) Det lär gå bra ;)

Wow, så dåliga tips har jag bara hört från ungar på online communities förut (LoL).

 

Ge blickar (Blickar säger nödvändigtvis inte "JAG VILL HA DIG" men mer "Jag finner dig intressant")

Prata med henne (Hur är hennes kroppsspråk runt dig? Skrattar hon åt dina skämt? Blir det lätt beröring? osv)

Viktigaste är väl att bli någorlunda kompis med henne, för tjejer går ju knappast omkring och dagdrömmer om killar som aldrig pratar med dem eller så (De har en tendens att ta första steget själv när det gäller killar de verkligen attraheras av).

 

Sen är du 12 lol ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Go for it! Vad har du att förlora? Fråga "Är det sant att du gillar mig? Har hört några prata om det bara?" Och då lär hon kanske säga nej, vem vill erkänna något bara rakt ut sådär? Och då säger du bara "Synd... för jag gillar dig"

Sen är det bara att fortsätta (Y) Det lär gå bra ;)

Wow, så dåliga tips har jag bara hört från ungar på online communities förut (LoL).

 

Något måste han ju alltid göra :huh: Själv brukar jag snacka mer med personen på msn, irl, och sen brukar det gå som det går. Men, vad roligt att säga det då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga inte henne SÅ TIDIGT!!!

Det kan faktist förstöra hela skiten.

Iallafall.

Det bästa är nog att vara dig själv, asså originell typ.

Kanske ut en sväng, eller vara med flera stycken så det inte är så skämmigt, tex hennes kompis och din kompis och kanske fler. Men då måste du vara med henne, och "skydda" henne om någon säger något till henne XD

Improvisera också gärna.. Men snacka med henne om mycket, så de känns som om ni är världens bästa kompisar, och sedan kommer det bästa (H)..

lycka till grabben

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ha blivit kär i min kompis, har hört att hon gillar gillar mig lite, men vet inte om jag vågar fråga på henne, lite hjälp tack?

 

P.s, satt på en ipod, påvärkade stavningen

Men fråga henne bara.

 

btw inte bra att sitta på sin ipod, den kan gå sönder.

 

Han kanske ville att den skulle lukta fis ? ]:

 

Jaja, kör på din egen känsla istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ha blivit kär i min kompis, har hört att hon gillar gillar mig lite, men vet inte om jag vågar fråga på henne, lite hjälp tack?

 

P.s, satt på en ipod, påvärkade stavningen

Men fråga henne bara.

 

btw inte bra att sitta på sin ipod, den kan gå sönder.

 

asså jag ''satt'' inte på en ipod, jag skrev på en ipod touch Redigerat av ProBox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

jag ha blivit kär i min kompis, har hört att hon gillar gillar mig lite, men vet inte om jag vågar fråga på henne, lite hjälp tack?

 

P.s, satt på en ipod, påvärkade stavningen

 

Men fråga henne bara.

 

btw inte bra att sitta på sin ipod, den kan gå sönder.

 

asså jag ''satt'' inte på en ipod, jag skrev på en ipod touch

 

 

Ajdå, hoppas det inte var en vattenfast penna.. "/ :(

 

OnT: Hur går det med tjejen, har det gått framåt något eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ha blivit kär i min kompis, har hört att hon gillar gillar mig lite, men vet inte om jag vågar fråga på henne, lite hjälp tack?

 

P.s, satt på en ipod, påvärkade stavningen

 

Men fråga henne bara.

 

btw inte bra att sitta på sin ipod, den kan gå sönder.

asså jag ''satt'' inte på en ipod, jag skrev på en ipod touch

 

 

Ajdå, hoppas det inte var en vattenfast penna.. "/ :(

 

OnT: Hur går det med tjejen, har det gått framåt något eller?

 

Hehe, du är allt nyfiken du va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

jag ha blivit kär i min kompis, har hört att hon gillar gillar mig lite, men vet inte om jag vågar fråga på henne, lite hjälp tack?

 

P.s, satt på en ipod, påvärkade stavningen

 

Men fråga henne bara.

 

btw inte bra att sitta på sin ipod, den kan gå sönder.

asså jag ''satt'' inte på en ipod, jag skrev på en ipod touch

 

 

Ajdå, hoppas det inte var en vattenfast penna.. "/ :(

 

OnT: Hur går det med tjejen, har det gått framåt något eller?

 

Hehe, du är allt nyfiken du va?

 

Javisst. Du frågade, och jag svarade och då vill jag veta hur det går. Jag bara måååååste få veta allt om alla, och jag har aldrig en tanke om att fråga något för att vara sjysst eller artig, inte då. <_<

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...