Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
Annars så blir det ju bara bortkastade pengar
Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetGratis att skapa grupp..Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetNEj? :S↗ till inläggetGratis att skapa grupp..Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetInte längre? :o Eller?↗ till inläggetGratis att skapa grupp..Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetInte längre? :o Eller?↗ till inläggetJag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
Gratis att skapa grupp..
Det kostar men back to topic. Skulle nån bli gå med i gruppen?
↗ till inlägget↗ till inläggetGratis att skapa grupp..Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
Nej
↗ till inläggetTror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade.Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetDu har rätt ska be nån mod låsa tråden↗ till inläggetTror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade.Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
↗ till inläggetDu har rätt ska be nån mod låsa tråden↗ till inläggetJag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen?
Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade.
Fixat.