Nacke3000 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Hej! På swords and sandals 2 så kan man döpa sin krigare och välja hudfärg och sånt! Döp din skrigare till ,,, Sen så bläddrar du bland hudfärger 4 gånger sen har du mycket prylar! Citera
Rhino Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 REDAN! Det kunde jag i 5:an.. (6an nu) Men ja, om du har kommit på det nu så gratulerar jag bara. Citera
antebajen Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 REDAN! Det kunde jag i 5:an.. (6an nu) Men ja, om du har kommit på det nu så gratulerar jag bara. Så fult o säga så.. Han var schysst och la upp det. Så kommer du och skryter o tror du är nåt :o HATAR DET. Citera
Npoti Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Hej! På swords and sandals 2 så kan man döpa sin krigare och välja hudfärg och sånt! Döp din skrigare till ,,, Sen så bläddrar du bland hudfärger 4 gånger sen har du mycket prylar! provade de men spelet buggar ju man kan ju inte träffa sin motståndare :S Citera
Rhino Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 REDAN! Det kunde jag i 5:an.. (6an nu) Men ja, om du har kommit på det nu så gratulerar jag bara. Så fult o säga så.. Han var schysst och la upp det. Så kommer du och skryter o tror du är nåt :o HATAR DET. Tänkte efter.. :huh: Kanske det var lite taskigt :o Citera
Miniagge Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Haha serriöst... Schysst att lägga upp? ALLA kan det... ? Citera
fimpen Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Eeeh nej? Jag t.ex. kunde det inte. Det e inte så att man brukar fuska på sådana spel. ^^ *Facepalm* Redigerat 3 April 2009 av fimpen Citera
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Eeeh nej? Jag t.ex. kunde det inte. Det e inte så att man brukar fuska på sådana spel. ^^ *Facepalm*Mm,tycker det bara blir så j*vla tråkigt att spela när man fuskar i sådana spel. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Jag kunde inte?testa ist för att bläddra på hudfärgerna tryck ist på "Randomize" eller vad knappen nu hette. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.