vad tycker ni om Fable 2 jag tycker de är roligt har bara spelat de i en timme typ men jag gillar de verkligen det är verkligen fritt. men jag kan inte riktigt sluta göra story uppdragen. jag vet inte om spelet är slut efter story uppdragen eller om man kan fortsätta köra fritt
Fable 2
Npoti
Nivå 1 · Novis
360Xbox
Nivå 13 · Mästerfuskare
Jag lånade det av en kompis och körde 1 timma sen tyckte jag det sög och lät min brorsa spela det, han gillar det.
Npoti
Nivå 1 · Novis
↗ till inläggetokej haha xDJag lånade det av en kompis och körde 1 timma sen tyckte jag det sög och lät min brorsa spela det, han gillar det.
Npoti
Nivå 1 · Novis
mitt Fable 2 dampar asså jag kan spela men de står typ hela tiden att jag kan köpa en uppgradering utav typ en säng eller nått de e helt damp och jag orkar f*n inte börja om :S
Mezox
Nivå 11 · Veteranfuskare
Jag gillade det när jag varvade det de första 3 gångerna, men sen orkade man inte mer. Det första Fable varade längre tycker jag.
Garone
Nivå 11 · Veteranfuskare
Det var okej. Föredrar ettan.
Npoti
Nivå 1 · Novis
↗ till inläggetmen det är inget evighets spel eller? asså när man klarat storyn går de forsätta spela då?Det var okej. Föredrar ettan.
Arako
Nivå 7 · Fuskare
ja, du kan fortsätta efter storyn är avklarad.
Npoti
Nivå 1 · Novis
↗ till inläggetokej då kan jag köra storyn förstja, du kan fortsätta efter storyn är avklarad.