Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga.
Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter.
Känner nån till det?
Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga.
Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter.
Känner nån till det?
↗ till inläggetDålig Dator??Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga.
Känner nån till det?
↗ till inläggetNej det är det inte för jag klarar av cs för jag har en gaming dator typ.↗ till inläggetDålig Dator??Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga.
Känner nån till det?
↗ till inläggetNej det är det inte för jag klarar av cs för jag har en gaming dator typ.↗ till inläggetDålig Dator??Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga.
Känner nån till det?
ändra smoke quality eller vad det heter i options :P options>advanced>
Grafikkortet?
↗ till inläggetJa det ska inte vara det för det har klarat av det förut.Grafikkortet?
kan det vara nåt virus kanske?
Dina delar i datorn kanske börjar bli gamla? Eller så testar du att uppdatera dina drivrutiner.
Kan bero på grafik kortet , men även internet har jag märkt , jag hadde oxå så förr men det försvann nör jag fick nytt internet tror jag eller så fixade det sig själv :cool:
Options > Advanced > det står ngt om smoke.
Man kan stänga av lagget på smoke.
↗ till inläggetja men han vill veta Hur man gör för att stänga av det.Man kan stänga av lagget på smoke.
Man går in på Options > Advanced > det står ngt om smoke.
Skulle Kunna vara Driv rutin kolla om de har uppdateras nyligen lagga som i h*lvete för mig tills jag uppdatera så mitt tips är: kolla upp dina drivrutiner kommer inte riktigt i håg.
↗ till inläggetSå de la till lagg på röken alltså? CS 1.6 har inte anti-aliasing va? Hade förjävligt med problem när jag körde Cod4 med dåliga drivrutiner+smoke+anti-aliasing.Man kan stänga av lagget på smoke.
Vad har du för hårdvara?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in