Okej nu är det såhär att jag letar efter ett roligt mmorpg spel.
Slutat på diablo
Pallar inte wow
alla spel ska helst inte kosta i månaden å HELST inte när man köper heller men spelar ingen roll..
Ja.. Det ska inte vara i 2d
utan 3d i BRA grafik
Okej nu är det såhär att jag letar efter ett roligt mmorpg spel.
Slutat på diablo
Pallar inte wow
alla spel ska helst inte kosta i månaden å HELST inte när man köper heller men spelar ingen roll..
Ja.. Det ska inte vara i 2d
utan 3d i BRA grafik
Kan säga att det kommer bli svårt att hitta ett spel med BRA 3D grafik som är GRATIS. Det är inte många som anstränger sig för att sätta upp en server som både kostar el och bandbredd för att folk ska kunna spela gratis ^^
Guild Wars
RuffRose
Runescape :D
archlord är gratis med bra grafik det kostade pengar att spela förut men nu är det gratis.
Guildwars?
Rose Online Evolution
Titan Quest (kul i början, sen suger det)
World of... Nej just ja...
Nu håller jag på att skaffa Dreamlords: The Reawekning ^^
Jag vet att RPG står för Rollplayer Game, Mmen hur läser man ut MMOrpg?
↗ till inläggetMassive Multiplayer Online Roll Playing GameJag vet att RPG står för Rollplayer Game, Mmen hur läser man ut MMOrpg?
ok
Får jag en tillsägelse för att bekräfta att jag har uppfattat svaret!?! :verymad:
runescape........ :D the sword of death?
sword of death är ett specielt spel som du måste ladda ner fast det är GRATIS men det e väldigt roligt först får man bygga sitt hus sen sin gubbe sen är det rollspel ochså väldigt roligt måste säga själv att jag är en riktig nörd i det hahaha
Spelat ALLA Dem här utom det där sista han sa : the sword of death
Vill ha något speccielt.. det ska likna WoW lite men det ska inte vara Wow (spelade det förut)
:)
Ingen privatserver för det ÄR ju wow
Ojdå,märkte inte att de var fler svar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in