Poesi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Skrivet 20 Mars 2009 ok Får jag en tillsägelse för att bekräfta att jag har uppfattat svaret!?! :verymad: Citera
alagaspar777 Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Skrivet 20 Mars 2009 runescape........ :D the sword of death? sword of death är ett specielt spel som du måste ladda ner fast det är GRATIS men det e väldigt roligt först får man bygga sitt hus sen sin gubbe sen är det rollspel ochså väldigt roligt måste säga själv att jag är en riktig nörd i det hahaha Citera
Saljerdiablo Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Skrivet 4 April 2009 Spelat ALLA Dem här utom det där sista han sa : the sword of death Vill ha något speccielt.. det ska likna WoW lite men det ska inte vara Wow (spelade det förut) :) Ingen privatserver för det ÄR ju wow Citera
SNUFFINATOR Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Ojdå,märkte inte att de var fler svar. Redigerat 5 April 2009 av Quatix Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.