💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty:modern Warfare 2

45 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Trailern var ju lite skum ^:)

Jag vet

typ sån grön färg som det är i glassögonen i 4:an

LOL irl :P Det är varken glasögon eller glassögon lol.

ONT : Vet inte om ja ska köpa, har bara testat 4:an och blev addicted av det direkt.

Låter som om du borde skaffa det då? =P

När kommer det ut? Eller är det ute redan?
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Trailern var ju lite skum ^:)

Jag vet

typ sån grön färg som det är i glassögonen i 4:an

LOL irl :P Det är varken glasögon eller glassögon lol.

ONT : Vet inte om ja ska köpa, har bara testat 4:an och blev addicted av det direkt.

Låter som om du borde skaffa det då? =P

När kommer det ut? Eller är det ute redan?

Den 10 november ska det komma ut
15 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare

Självklart CoD Modern Warfare var faktist imponerande bra. Och jag blir otroligt besviken om dom misslyckas med 2:an. Hoppas också att grafiken har uppdaterats !

17 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Självklart CoD Modern Warfare var faktist imponerande bra. Och jag blir otroligt besviken om dom misslyckas med 2:an. Hoppas också att grafiken har uppdaterats !

De kommer nog bygga på grafikmotorn lite som de gjorde i CoD: WaW ( såg bl.a god rays i WaW. Det fanns inte i fyran. ) Men tror inte att det blir någon större uppdatering eftersom de vill att de tidigare CoD 4 fansen med sämre system också ska kunna köra Modern Warfare 2.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

De kommer nog bygga på grafikmotorn lite som de gjorde i CoD: WaW ( såg bl.a god rays i WaW. Det fanns inte i fyran. ) Men tror inte att det blir någon större uppdatering eftersom de vill att de tidigare CoD 4 fansen med sämre system också ska kunna köra Modern Warfare 2.

Vadå tidigare CoD 4 fansen vars system ska också kunna köra Modern Warfare 2? Syftar du på PC fansen. Jag menar de finns då alltid Grafik Alternativ då ;)

Jag tycker inte att de bara ska mata på spel utan stora förändringar i detta fallet i grafiken som då är ganska dålig på 4an (nu). BTW jag är en grafik älskare :lol: Och jag vill att CoD Modern Warfare 2 ska ha bättre grafik en vad CoD Modern Warfare har.

18 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vadå tidigare CoD 4 fansen vars system ska också kunna köra Modern Warfare 2? Syftar du på PC fansen. Jag menar de finns då alltid Grafik Alternativ då ;)

Jag tycker inte att de bara ska mata på spel utan stora förändringar i detta fallet i grafiken som då är ganska dålig på 4an (nu). BTW jag är en grafik älskare :lol: Och jag vill att CoD Modern Warfare 2 ska ha bättre grafik en vad CoD Modern Warfare har.

Ja, jag syftar på PC fansen. Men hur kul är det att köra ett spel på lägsta inställningarna? Dessutom så brukar konsollerna ha sämre grafik än på PC versionen.

14 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag ska köpa det och trailer finns på youtube

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag kommer också ta och köpa det.

Hoppas att det finns fler sniperuppdrag som i cod4. De var de lätt bästa och gå omkring i tjernobyl

14 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

JAG lungt jag köper det

Nivå 9 · Veteranfuskare

har ni hört om att det kommer komma med nightgoogles :)?

(bli inte FÖR glad, eftersom RIKTIGA sådana kostar flera 100tusen..)

15 Jul 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

har ni hört om att det kommer komma med nightgoogles :) ?

(bli inte FÖR glad, eftersom RIKTIGA sådana kostar flera 100tusen..)

Bara i special edition paketet.

Nivå 6 · Fuskare

Haha..

ska föfan 100% köpa det!

Fan vad najs med snöscooter!!

Nivå 0 · Nykomling

Ska köpa spelet de är ass nice har jag hört från polare har dock inte testat :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska köpa spelet de är ass nice har jag hört från polare har dock inte testat :D

Det har inte kommit ut än :rolleyes: ;)

18 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

Ska lugnt skaffa det, kanske blir Prestige Edition.

10 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

ska lätt köpa den.

28 Aug 2009
Nivå 3 · Lärling

Ska köpa det om polaren köper det så jag kan äga han hehe :P

Nivå 6 · Fuskare

Haha samma här ;D

7 Sep 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag ska ochså köpa det,fast till PC.

Kanske, ska nog köpa COD4 först.