2good4u Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Ja, här kan man då posta sina roliga citat. Här är ett av mina favorit citat av Zlatan Hans fru hade fyllt år.... - Ja, vad gav du Helena då? - vadå gav? hon fick ju Zlatan haha så klockren! Citera
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Haha ett litet roligt citat imo Dude, where have you been?!? :o In real life... Ganska roligt citat tkr jag ;) Citera
Denisb Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 När Homer Simpson haller pa att drunkna: Jag vet! Om jag sjunker till bottnen kan jag springa in till land! - Homer Simpson Citera
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 När Homer Simpson haller pa att drunkna: Jag vet! Om jag sjunker till bottnen kan jag springa in till land! - Homer SimpsonHaha, inte dålig ;) Citera
Denisb Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Inte exakt roligt... Det är mest seriös ( Om krig ) "In modern war... you will die like a dog for no good reason. " Citera
360Xbox Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Kille som försöker skryta: "My penis is so big, so when i put it on the keyboard it goes from A to Z" Såg den på facepunchstudios.com, en kille failade. Citera
Easton Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Kille som försöker skryta: "My penis is so big, so when i put it on the keyboard it goes from A to Z" Såg den på facepunchstudios.com, en kille failade. TAHAHAHAHAHAHAHA! DEN VAR GRYM! Citera
Zhark Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Kommer ihåg Electrolux första dammsugarreklam: "Nothing sucks like Electrolux!" :D Citera
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 "Jag är ingen paranoid j*vla miljonär? Förih*lvete, jag är miljadär" - Howard Hughes Citera
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Kommer ihåg Electrolux första dammsugarreklam: "Nothing sucks like Electrolux!" :D Haha, skrattade irl när jag hörde den :lol: Citera
Fruktnystan Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Den i min signatur är ju bäst, från Megadeths Hangar 18. Den är ju inte rolig, men bra som f*n. "Military intelligence, two words combined that can't make sense" Redigerat 10 April 2009 av Fruktnystan Citera
Hurricane Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Här kommer några- "Rosthål är lättare än kolfiber" - Jorrma @ fyllefest "Ormar dem kan man slå på käften, men spindlar de.... Näääh!" - Jorrma @ fyllefest (Låter mycket bättre på dialekt - Orman ti kan man ju slå på käftan, men spindlan ti... Nääh!) "Frågan är om man hellre skulle leva frisk i en galen värld eller galen i en frisk värld" - ? "The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his" - General G. C. Patton Och en replik från The Fast And The Furious Tokyo Drift: -My mom's Buick is better then that -And your dad's Viper? Roligare ifall man vet sammanhanget :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.