Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
↗ till inläggetVem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns?Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
↗ till inläggetdu menar att du inte är 13 år? >_>↗ till inläggetVem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns?Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
Kul att lura barn på.
SUGER!!!
Tar bara pengar från människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetvad menar du med "tar"? det är ju frivilligt att köpa pengar på habbo?SUGER!!!
Tar bara pengar från människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetdu menar att du inte är 13 år? >_>↗ till inläggetThing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns?
Jag menade på Habbo.
Om man har hört massa i klassen osv som pratar om det och man vill bli medlem.
Sen står det att man ska vara 13, då skriver man ju såklart inte in sin riktiga ålder.
↗ till inlägget↗ till inläggetThing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
du menar att du inte är 13 år? >_>
Jag menade på Habbo.
Sen står det att man ska vara 13, då skriver man ju såklart inte in sin riktiga ålder.
hmm, jo, men alla över 13 fattar nog att habbo är skit...
↗ till inlägget↗ till inläggetThing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.
du menar att du inte är 13 år? >_>
Jag menade på Habbo.
hmm, jo, men alla över 13 fattar nog att habbo är skit...
Haha, mm egentligen :lol:
Habbo suger.
habbo äger!!!! skoja bara det suger
det är skit jag har typ spelat i 2 år ingenting förändras och jag har eller hade 124 möbler gav lite till mina vänner :P
hoppas det läggs ner sen :D
Habbo is the shit!
Bokstavligen, Habbo är största skitet.
har aldrig fattat mening med det liksom vad e det som e kul med att köpa ingeting för riktiga pengar???
Habbo = tråkigt
Man slösar ju bara pengar
Rättare sakt är det skaparna som lurar barnen på pengar :verymad:
Skit spel, förstår inte meningen med det.
Fråga sina föräldrar, det är så klart varför de vill att man ska göra det, det är för att en del föräldrar använder sitt bankkonto för att betala och då drar HABBO typ 50 kr xtra. (har alldrig spelat HABBO och kommer aldrig att göra SKITSPEL)
Håller med alla andra. Habbo lurar barn på pengar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in