Legolasswe Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Datorn har blivit slöare.Ibland när jag är ute på internet,och kollar på filmer på youtube,brukar allting fastna.Man kan tex inte stänga av firefox i aktivitetshanteraren,och inte inaktivera anslutningen.Jag kan inte ens logga ut eller starta om,jag måste trycka på den där knappen bakom datorn varje gång.Är det virus?Jag har 9 gb av 19 gb på C kvar. PS. Jag har ingen laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Datorn har blivit slöare.Ibland när jag är ute på internet,och kollar på filmer på youtube,brukar allting fastna.Man kan tex inte stänga av firefox i aktivitetshanteraren,och inte inaktivera anslutningen.Jag kan inte ens logga ut eller starta om,jag måste trycka på den där knappen bakom datorn varje gång.Är det virus?Jag har 9 gb av 19 gb på C kvar. PS. Jag har ingen laptop. Har du bara 19 GB?!?! :o Jag har 450 GB... Men hur mycket ram har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Jag har 19 gb på C,fast om man räknar in D,E blir det 188 gb. Jag har 2 GB RAM Jag har delat upp hårddisken i partioner Edit:Glömde skriva RAM,lol. Redigerat 14 Juli 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jag har 19 gb på C,fast om man räknar in D,E blir det 188 gb. Jag har 2 GB RAM Edit:Glömde skriva RAM,lol. kvittar jag har 28 gig på C på denhär datorn och 5 gig kvar och datorn är snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Då är det virus?Eller är det firefox som är problemet?Det funkade bättre med Google Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Tanka CCleaner och kör diskrensing+defragmentering http://www.fuska.se/forum/Laer_Dig_Att_Spe...tor-t97538.html http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Finns även medlemmar med samma problem om du kollar på sida 2 eller söker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det kan vara Firefox. Testa att ladda ned Google Chrome eller kör med Internet Explorer och se om det går snabbare. Ibland så spökar Firefox och det kan ta väldigt lång tid att starta och liknande, det fungerar oftast då genom att ominstallera Mozilla Firefox. Det kan vara virus? Virusskanna Det kan vara skräp? Sök igenom med programmet CCleaner Diskdefragmentera datorn Diskrensa datorn Ta bort onödiga program och filer Sök igenom ännu en gång med CCleaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 För säkerhetsskull tanka malwarebytes och uppdatera det och scanna igenom hårddiskarna. Man kan aldrig vara för noggrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 För säkerhetsskull tanka malwarebytes och uppdatera det och scanna igenom hårddiskarna. Man kan aldrig vara för noggrann. Sant, men det kostar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 För säkerhetsskull tanka malwarebytes och uppdatera det och scanna igenom hårddiskarna. Man kan aldrig vara för noggrann. Malwarebytes är f*n bäst, kom ihåg när du hjälpta mig när jag hadde pop ups :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 För säkerhetsskull tanka malwarebytes och uppdatera det och scanna igenom hårddiskarna. Man kan aldrig vara för noggrann. Malwarebytes är f*n bäst, kom ihåg när du hjälpta mig när jag hadde pop ups :) Jo jag har hört att det är riktigt bra men är tveksam om jag verkligen ska skaffa det, kostar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.