Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D

Hahah GG

 

+1 karma

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D

Hahah GG

 

+1 karma

 

Haha lol :D Själv och jag gjort Dailies och kör en instance, varit borta stort sett hela dagen :<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag.. gjorde Cooking dailyt, körde daily hc (UK).

Tyvärr droppade varken waist eller crossbow. =/

Jag vann den där crossbown genom att rolla på den, men den kom aldrig i min bag sen :/

 

Du kan ibland måsta loota itemet även fast du har space i dina bags.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår:

 

Fixat en j*vla massa, enchant-scrolls, legenchants, shoulder och headenchants , flaskor, mat etc. Gick även en AN med min shaman för att guildens MT kom på att han ville ha trinket därifrån, men det fick han ju inte ;/

 

Idag: Väntar som f*n på att kunna komma in står redan vid trainer och bara några klick ifrån dualspecc! Sedan ska vi se om tillräckligt många guildmembers är online för att få ihop en 10manna grupp till Uludar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...