wuääää 47 på priesten, lite mer än en dag /played
Dagshändelser I Wow.
Jag har fått 7 dagar gratis playtime :) Gjorde denna videon om det.
Rolig film WASD, har klättrat mycket i IF bergen men inte kommit dit du kommit. Jag brukar åka ner på baksidan och gå bland stugorna som är på Wetlands sidan, roligt :)
Hoppar man genom marken i SW kan man springa massa roliga klätter ställen :P
Körde lite bg, satt på 2a i top dmg. =)
Sen så fick man 3 nya pets, Perky pug, jingelin' bell och santas little helper.
fick nya boots ^^
↗ till inläggetFick? :o dom där måste varit sviin dyra! o:fick nya boots ^^
bara kört lite hcs... ska försöka geara upp genom att farma triumph till att börja med.
Fick nyss tillbaka min 4 år gamla gnome rogue från en bann, tjohoo, level 70 dock
Tog 1800 rating med en rogue. (Vi kör Ret/Rogue) Fixade min relentless cloak och vi ska fixa 2k rating så småning om. Får mitt relentless vapen om 2 veckor. Kom in i serverns typ tredje eller fjärde bästa PVE Guild som tank också. Orkar bara inte farma honor till relentless off-parts <.< Någon som har tips till att göra honor farming roligare och lättare? lol..
↗ till inläggetKör Premades, ökar känslan av pvp som fan, sen när alla drar kan du fortsätta spela då du har kvar den dära "haha vi vann varenda bg!!" känslan :P (Det är som droger på skullcrusher alliance)Tog 1800 rating med en rogue. (Vi kör Ret/Rogue) Fixade min relentless cloak och vi ska fixa 2k rating så småning om. Får mitt relentless vapen om 2 veckor. Kom in i serverns typ tredje eller fjärde bästa PVE Guild som tank också. Orkar bara inte farma honor till relentless off-parts <.< Någon som har tips till att göra honor farming roligare och lättare? lol..
Testa någon annan specc. Kan funka :P
Idag har jag lvlat min shaman från 71 till 73, typ 5 bars till 74 med. Tror jag drar 80 om 3-4 dagar.
Fixat furius shoulders. :D
När jag äntligen kom in på accet började jag questa.. klockan 6 på morgonen :] men nu måste jag ha gamecard..
Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater!
↗ till inläggetEyh, SKYPE!?!Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater!
↗ till inläggetmebbe :P↗ till inläggetEyh, SKYPE!?!Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater!