Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Gjort massa dailies + Uld25 och Uld10, visserligen bara 7 första i Uld25 men å andra sidan de 5 sista i Uld10 :P

 

Ingen loot, inget jag räknat med heller eftersom jag bara kan bli bättre av trial of grand crusader gear, vill inte skryta, eller lite kanske ^^

 

Fick någon achivement också.

 

Också blivit Coinmaster och njutit av att flyga runt på min 310% Violet Proto Drake <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gjort massa dailies + Uld25 och Uld10, visserligen bara 7 första i Uld25 men å andra sidan de 5 sista i Uld10 :P

 

Ingen loot, inget jag räknat med heller eftersom jag bara kan bli bättre av trial of grand crusader gear, vill inte skryta, eller lite kanske ^^

 

Fick någon achivement också.

 

Också blivit Coinmaster och njutit av att flyga runt på min 310% Violet Proto Drake <3

Får man fråga hur mycket achievment points du har? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gjort massa dailies + Uld25 och Uld10, visserligen bara 7 första i Uld25 men å andra sidan de 5 sista i Uld10 :P

 

Ingen loot, inget jag räknat med heller eftersom jag bara kan bli bättre av trial of grand crusader gear, vill inte skryta, eller lite kanske ^^

 

Fick någon achivement också.

 

Också blivit Coinmaster och njutit av att flyga runt på min 310% Violet Proto Drake <3

Får man fråga hur mycket achievment points du har? ^^

 

 

Just nu 7895 men har spelat mycket på min hunter de senaste veckorna så har slackat massa ;) Har massa på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick ner beasts, jaraxxus, champions och twins på med 45 försök kvar.

 

Anub'arak på 25man heroic är HELT SJUKT SVÅÅÅÅÅÅR! :P

 

 

och inga av mina 3 items droppade, ofcourse ^^

 

Tog ni Anub? Vi har bara 3/5 hc nu men mött honom på 10 grand, sjukt svår då också.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick ner beasts, jaraxxus, champions och twins på med 45 försök kvar.

 

Anub'arak på 25man heroic är HELT SJUKT SVÅÅÅÅÅÅR! :P

 

 

och inga av mina 3 items droppade, ofcourse ^^

 

Tog ni Anub? Vi har bara 3/5 hc nu men mött honom på 10 grand, sjukt svår då också.

 

Haha nej. Våra offtanks dog av addsen + phase 2 failade hårt. kom aldrig till p2 med alla levande ens XD (dps var "ok" dock)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fixade gear till min Warrior från Blacksmithing, 532 defense, gick VH Normal sen CoS Normal, kul som fan :D Blir mycket mer imorgon skulle jag tro, har min egna personliga healer som är trött på att questa och vill heala mig i instancer. Blir nog HoS och HoL imorgon. Kanske får trinket från Loken. Blir defcapped dirr då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fixade gear till min Warrior från Blacksmithing, 532 defense, gick VH Normal sen CoS Normal, kul som fan :D Blir mycket mer imorgon skulle jag tro, har min egna personliga healer som är trött på att questa och vill heala mig i instancer. Blir nog HoS och HoL imorgon. Kanske får trinket från Loken. Blir defcapped dirr då.

Jag älskar det!

När man har sin personliga healer, booster eller tank.

 

Såhär levlade jag min snabba period i outland.

I Nagrand tar du typ 15-20 quester och ber en valfri personlig DK eller paladin (med 280/310% pref.)

Du ber honom följa med dig och döda alla åt dig, du kanske får dåligt med xp på kills.. men men..

Tar runt en halvtimma för alla quests, vi säger nu 20 quests.

20 x 10~k exp = 200k per halvtimma.

500k per timma om du håller en superb takt.

 

Kan rekommendera detta ^ till er där ute som vill levla snabbt och har en hög-levlad kompis =)

Redigerat av Malker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...