Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Drog min nya horde shaman till 51 :) Elemental smeker, enhancement hade varit bättre, men hade caster gear från andra gubbar.

Elemental Shaman är nog en av de roligaste(om inte den roligaste) speccen att levla i.

 

Jo, Melee på låg lvl smeker allt jämfört med caster, men på högre lvl (50+) så smeker Casters melee, då man får mer spellpower gear, allt har ju str, agi, stam, int osv, men på låg lvl har inte mycket spellpower eller critrating osv, men när sådan gear börjar komma runt 50+ så smeker man mobs innan dom ens kommer fram för att slå en. En polare till mig lvlar

en warrior just nu, först one shottade han mobs medans det tog 4-5 lightning bolts för mig, nu 2 shottar jag mobs medans han dör för att caster mobs smeker han med "bloody op casters! arcane missile for 200 ticks every 1 sec for 10 sec! if I try to pummel I lose all my rage and die anyhow!". Efter allt hans skryt med 600-900 crits one shot mobs så mår man bra när han dör och man själv 2 shottar mobs :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cancelat mitt account, kommer tillbaks vid Cataclysm

waj?

 

Tycker det inte är kul att sitta uppe till 24:00 på kvällen och trycka 11122333444551114442223355QQQQQQ1112233333444 etc. Har omformaterat min dator så har inte WoW på den längre, och är för lat för att installera det igen :>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...