💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Håller på med min twink , lvl 15 atm. Försöker få leggingsen i WC men eftersom man inte kan komma in i instancer på eftermiddagarna så går de lite sådär.

Konstigt att alla klagar, aldrig fått "Cant load additional instance nanana" på Skullcrusher, fick det i RFC på Outland dock. Men aldrig fått på Skullcrusher. Vilken server kör du på?

12 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Kört dailys, lite HCs, boostat lite, fiskat lite, imorn/idag blir det exalted med Silver typerna vid argent tournament och epic crit gem ska läras : )

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag skaffat tanking gear, farmat ToC normal (jag tankade) och lite HC's. Imorgon hoppas jag på Peacekeeper blade eller Red Sword of Courage samt Royal Crest of Lordaeron.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller på med min twink , lvl 15 atm. Försöker få leggingsen i WC men eftersom man inte kan komma in i instancer på eftermiddagarna så går de lite sådär.

Konstigt att alla klagar, aldrig fått "Cant load additional instance nanana" på Skullcrusher, fick det i RFC på Outland dock. Men aldrig fått på Skullcrusher. Vilken server kör du på?

Spelar på Outland, hoppas dom gör något åt det.
Nivå 0 · Nykomling

+ fick sålt 10 st till titansteel bar :D

post-1652-1250091027_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

Fixade Furious healing mace (ingen mace med crit? hallå..) körde lite 3v3 och oculus hc, 3 mer achievements for Red Proto-Drake.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden...

Det var 3 st, hehe. (:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dingade 79. Level 80 here I come! :)

13 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Har bara kört en hc idag än så länge, fast jag har ingen och spela med då min kompis fått datorförbud för att vi hade pratat i headset och spelat WoW samtidigt i 13 timmar i streck, ingen paus förutom mat. Spelar ni på fuska också med en polare i headsetet eller själva? Tycker själv att det är roligast med en kompis... Får se om jag kan köra någon hc till utan min kompis då :P

Nivå 0 · Nykomling

Körde lite 3v3, gick onyxia, fick t2 så jag har den innan den blir omöjlig att få, gick ZG, ingen raptor minipet inga mounts. Gjorde daily i crazy blue ladies camp, fick polar bear äntligen.

Nivå 0 · Nykomling

Slösat 2k g på epic gems, sub tar slut imorgon så vafan

14 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Slösat pengar jag med :P

Dumpade mining och powerlevlade Tailoring för båda mountsen. Ligger atm på 411 tailor, tar 425 imorgon för den andra mounten + enchanten på cloak.

Får se vad jag tar för proffesion sen. Kanske Alchemy för att elixir persist thru death (asbra o använda 2 elixir som mm hunter.)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fy fan , hur länge har du farmat ? :blink:
Nivå 0 · Nykomling

Dingade 47 med min andra Paladin.

15 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fy fan , hur länge har du farmat ? :blink:

Kör lite varje dag. Men ett tag XD

Nivå 0 · Nykomling

Dinga 71 på dudun, köpte swift flight form, dinga 72, fick Rapid Defense i Wyrmrest keep på första försöket :o

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon.

Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D

Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Levlar en ny paladin, skaffade axelskyddsheirloom.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in