💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man Upp Fps I Spel?

11 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

en jag känner säger att han har 70 i FPS på crysis med ett GeForce 9800GT kort. och han säger att jag också borde kunna få det. men hur? förutom överklockning då.

Nivå 16 · Legendfuskare

Låga inställningar kanske? har du koll på vad han kör med?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

han kör på högsta. fattar inte hur han kan ha 70 Fps i crysis med 9800gt

12 Apr 2009
Nivå 2 · Novis

Han kanske har sänkt en massa saker som inte behövs. Crysis är dåligt optimerat. Är det Högsta i Dx10 eller Dx9? Ultra high eller very high? Vad för specs har du? Vad för specs har han?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

han kör på högsta. fattar inte hur han kan ha 70 Fps i crysis med 9800gt

Han ljuger. Inte ens ett 295 GTX skulle få 70 FPS på högsta inställningarna i Crysis.

Nivå 2 · Novis

Japp han ljuger

Med GTX 260 med allt på very high och 1400*900 får jag ca 35+fps

dock ingen AA

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Han kan ju ha ökat clockfrekvänset något alldeles förjävligt mycket. Men jag tvivlar på det. Vattenkylning räcker inte ens för det. Skulle behöva flytande kväve. Och ifall han har råd att kyla sin data med det skulle han nog investera pengarna i 3xGTX 260 som han kan köra i SLI. Så skulle han knappt behöva overclocka ifall ha har en bra processor.

Nivå 5 · Fuskare

han kanske kör upplösning typ VGA

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han kan ju ha ökat clockfrekvänset något alldeles förjävligt mycket. Men jag tvivlar på det. Vattenkylning räcker inte ens för det. Skulle behöva flytande kväve. Och ifall han har råd att kyla sin data med det skulle han nog investera pengarna i 3xGTX 260 som han kan köra i SLI. Så skulle han knappt behöva overclocka ifall ha har en bra processor.

Hahaha, han hade inte klarat 70 fps även om han hade cappat allt som går att överklocka med ett sådant kort.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

han kanske kör upplösning typ VGA

Möjligt, ett 295GTX får säkert 70fps maxat i 800x600 eller vad det lägsta nu är, men tror inte 9500GT gör det

Han ljuger förmodligen.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hahaha, han hade inte klarat 70 fps även om han hade cappat allt som går att överklocka med ett sådant kort.

Ok jag hade lite fel då.

SLI och Crossfire gör en heldel faktiskt när det har support av spelet.

13 Apr 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #12

aa joo jag vet vet ju att det inte går ha 70 i crysis.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in