D48 Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 en jag känner säger att han har 70 i FPS på crysis med ett GeForce 9800GT kort. och han säger att jag också borde kunna få det. men hur? förutom överklockning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Låga inställningar kanske? har du koll på vad han kör med? Redigerat 11 April 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 han kör på högsta. fattar inte hur han kan ha 70 Fps i crysis med 9800gt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Han kanske har sänkt en massa saker som inte behövs. Crysis är dåligt optimerat. Är det Högsta i Dx10 eller Dx9? Ultra high eller very high? Vad för specs har du? Vad för specs har han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 han kör på högsta. fattar inte hur han kan ha 70 Fps i crysis med 9800gt Han ljuger. Inte ens ett 295 GTX skulle få 70 FPS på högsta inställningarna i Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Japp han ljuger Med GTX 260 med allt på very high och 1400*900 får jag ca 35+fps dock ingen AA Redigerat 12 April 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Han kan ju ha ökat clockfrekvänset något alldeles förjävligt mycket. Men jag tvivlar på det. Vattenkylning räcker inte ens för det. Skulle behöva flytande kväve. Och ifall han har råd att kyla sin data med det skulle han nog investera pengarna i 3xGTX 260 som han kan köra i SLI. Så skulle han knappt behöva overclocka ifall ha har en bra processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 han kanske kör upplösning typ VGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Han kan ju ha ökat clockfrekvänset något alldeles förjävligt mycket. Men jag tvivlar på det. Vattenkylning räcker inte ens för det. Skulle behöva flytande kväve. Och ifall han har råd att kyla sin data med det skulle han nog investera pengarna i 3xGTX 260 som han kan köra i SLI. Så skulle han knappt behöva overclocka ifall ha har en bra processor. Hahaha, han hade inte klarat 70 fps även om han hade cappat allt som går att överklocka med ett sådant kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) han kanske kör upplösning typ VGAMöjligt, ett 295GTX får säkert 70fps maxat i 800x600 eller vad det lägsta nu är, men tror inte 9500GT gör det Han ljuger förmodligen. Redigerat 12 April 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Han kan ju ha ökat clockfrekvänset något alldeles förjävligt mycket. Men jag tvivlar på det. Vattenkylning räcker inte ens för det. Skulle behöva flytande kväve. Och ifall han har råd att kyla sin data med det skulle han nog investera pengarna i 3xGTX 260 som han kan köra i SLI. Så skulle han knappt behöva overclocka ifall ha har en bra processor. Hahaha, han hade inte klarat 70 fps även om han hade cappat allt som går att överklocka med ett sådant kort. Ok jag hade lite fel då. SLI och Crossfire gör en heldel faktiskt när det har support av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 aa joo jag vet vet ju att det inte går ha 70 i crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.