💬
Logga in
Fuska.se

Smygspam

25 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare

Jo om bara admin godkänner så kan jag också fixa en klistrad tråd i allmänt.

Senast ändrad:

15 Jun 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1549027 Där är ett inlägg, som enligt mig, är lite smygspam. Han skrev något som har med tråden att göra, men det känns som att han mest ville säga något till WASD.
Nivå 16 · Legendfuskare

Jag stör mig mest på att man massquotar :P Iofs sa admin precis åt oss att oss till ämnet men jag anser ändå inte att det ska vara tillsägelse eller nåt där.

16 Jun 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej, det jag menade var, att han skrev något litet som har med tråden att göra, för att kunna skriva någt helt oviktigt.

Nivå 16 · Legendfuskare

Jo men om man skriver något som har med tråden att göra så är det ju inte tillsägelse på det, och bara för att man lägger till något kort offtopic efter det så förvandlas inte det inlägget till en tillsägelse.

Han avslutade diskussionen som ser ut att ha varit lite offtopic och då är det bara bra att han avslutar den, trådskapare får ju inte tillsägelser när de säger "tack för svaren det funkar nu".

Hans inlägg kan alltså ha varit smygspam men han avslutade en "smygspam-konversation" i tråden så därför var inlägget positivt.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ett inlägg kan innehålla smygspam, även fast användaren inte får tillsägelse/varning för inlägget.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in