Någon som vet en fungerande Tibia Bot???
de flesta innehåller virus/trojaner ...m.m.
undrar om någon viste :)
Någon som vet en fungerande Tibia Bot???
de flesta innehåller virus/trojaner ...m.m.
undrar om någon viste :)
Elf bot är ju bra (typ alla har den), fast den kostar.
Jag hade Tibia Auto när jag spelade, helt free och inga trojans
www.tibiabot.com
coolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa??
Min rl fixade crack på NG och ElfBot... Men ja beror på vad du ska använda boten för... ElfBot e mer WarBot och NG e cavebot etc...
↗ till inläggetcoolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa??
Finns, men de innehåller bara virus.
Du får allt spendera ungefär 50-60 kronor på TibiaBot.
↗ till inläggetVirus som inte påverkar datorn/ tibia, yes.↗ till inläggetcoolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa??
Finns, men de innehåller bara virus.
Du får allt spendera ungefär 50-60 kronor på TibiaBot.
som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virus
↗ till inläggetTibia auto har slutat släppas?som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virus
↗ till inlägget? den senaste versionen funkar till enaste tibia iaf↗ till inläggetTibia auto har slutat släppas?som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virus
Då måste det varit jag... Eller jo juste jag blandade ihop TibiaAuto med TibiaTekBot xD.
LOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;)
↗ till inläggetLOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;)
bara göra ny gubbe... -.- ere så svårt?
det gäller också att botta smart!
OnTopic: jag testade trailen på elfbot och jag visste inte ens hur man använde den. :huh:
↗ till inläggetbara att göra ny gubbe? lol så man ska botta lite på en gubbe, göra en ny, botta lite, göra en ny?↗ till inläggetLOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;)
bara göra ny gubbe... -.- ere så svårt?
det gäller också att botta smart!
OnTopic: jag testade trailen på elfbot och jag visste inte ens hur man använde den. :huh:
Kör manuellt. Det är roligast och bäst.
Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra.
2 Stora Bumpar?
Tibia är sämst
↗ till inläggetTibia är sämst
Det är inte sämst, du bara inte tycker om det.
Jag spelar inte Tibia heller men jag far inte runt och postar "Tibia suger" i nån random tibia tråd
MEN SNÄLLA NÅGON LÅS MIN TRÅD! JAG HAR KONTAKTA MOD/ADMIN MEN INGEN LÅSER DEN! BARA DUMPAR!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in