Hoppa till innehåll

Metallica Låtar


Drumhero
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ingen är direkt bra tkr jag.

 

 

Nu får du väll ta och bestämma dig?

 

asså då trodde jag att han menade dom nya låtarna. =) jag äger faktiskt 2 eller 3 album med dom.

 

Okej... Och ang. att metallica skulle blivit "populärt" av GH låter ju bara sjukt (med tanke på hur många miljoner album de sålt innan :P ). De ganska har fått lite fler p15- fans dock.

Redigerat av status
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några Metallica låtar har väll blivit lite mainstream men överlag skulle jag inte kalla Metallica för main stream =( . Sen är inte alltid mainstream låtarna bäst =D .

Mainstream låtarna är ALDRIG bäst.

 

Så kan du inte säga. Om du ogillar en låt för att den är mainstream tänker du inte efter hur själva låten är utan bara avfärdar den. Det är ju också en slags påverkan av vad andra gillar, som "mainstream". Hänger du med?

 

Säker på att du inte tänker så helt, men känner faktiskt några personer som anpassar sig såhär, haha. :) "Jag bryr mig inte om vad alla gillar och lyssnar på det motsatta." Lika illa tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så kan du inte säga. Om du ogillar en låt för att den är mainstream tänker du inte efter hur själva låten är utan bara avfärdar den. Det är ju också en slags påverkan av vad andra gillar, som "mainstream". Hänger du med?

 

Säker på att du inte tänker så helt, men känner faktiskt några personer som anpassar sig såhär, haha. :) "Jag bryr mig inte om vad alla gillar och lyssnar på det motsatta." Lika illa tycker jag.

Nja, men personligen tycker jag att mainstream låtarna är de som är bland de sämre (oftast).

Om vi pratar Metallica kan vi ta Enter Sandman och typ Nothing Else Matters.

2 Bra låtar, men långt ifrån deras bästa.

Kan även ta Maiden som exempel, aldrig i livet att jag skulle ranka Run to the hills som deras bästa låt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...