💬
Logga in
Fuska.se

Fuskas Skönaste?

252 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare

dare to link?

Nivå 13 · Mästerfuskare
Nivå 8 · Veteranfuskare

själv så är ju Darkshiver en grymt skön prick:) som är så j*vla positiv till allt så det är som man skulle vilja bränna ungen :)

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
menade om du hade någon post som visar hur fantastiska trådar han gör. -.-
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
menade om du hade någon post som visar hur fantastiska trådar han gör. -.-

Jaha :P

Men han har ju gjort en massa "Årets Bästa" trådar.

Eller God Jul trådar och Gott nytt år osv.

Årets spel, årets spelomslag.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Förstår inte hur The Moose kan få så många röster, killen är ju drygare än Yes (se bild nedan)

http://www.cenetshop.se/images/5/1108807_h1_5_e_01.jpg

Don't hate the game hate the player dawg.

Eru lessen för att jag har fler röster än dig? Behöver du gråta?

Nej, jag skiter totalt i detta men jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.

BTW, vart är slasktratt? Han är ju typ fjorton gånger heftigare än mig... :angry:

Om du nu skiter i det så mycket så förstår jag inte varför du ska slänga massa skit på mig som inte ens har gjort dig något. Jag har inte hört talas om dig, tydligen har du hört talas om mig och om mina trådar och kan inte bli glad för andras skull när dom åstadkommer något utan slänger skit över sånt dom inte förstår.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

WahWah , ni som inte röstade på honom, watch teh picture.

3 May 2009

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... Anyway: Jag har bara varit medlem i en dag men Boffaroffe verkar skön.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... Anyway: Jag har bara varit medlem i en dag men Boffaroffe verkar skön.

Nej.

Det var fult med andra medlemmar i alla åldrar som var nominerade från första början, sedan så gick dem med över 10 röster vidare till en annan omröstning. Så det kan ha hänt att vi äldre fick mer röster än dem mindre.

Nivå 5 · Fuskare

Darkshiver

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej.

Det var fult med andra medlemmar i alla åldrar som var nominerade från första början, sedan så gick dem med över 10 röster vidare till en annan omröstning. Så det kan ha hänt att vi äldre fick mer röster än dem mindre.

Aha, okej.

Nivå 2 · Novis

Hade röstat på dezen om han hade varit med :'( lr status :)

röstar på moosen ist :P

↗ till inlägget

Darkshiver

:3 <3

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Dezen skulle ha kommit på andra platas helt enkelt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... n.

13 här då (14 den 21 maj)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Förstår inte hur The Moose kan få så många röster, killen är ju drygare än Yes (se bild nedan)

Don't hate the game hate the player dawg.

Eru lessen för att jag har fler röster än dig? Behöver du gråta?

Nej, jag skiter totalt i detta men jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.

BTW, vart är slasktratt? Han är ju typ fjorton gånger heftigare än mig... :angry:

Om du nu skiter i det så mycket så förstår jag inte varför du ska slänga massa skit på mig som inte ens har gjort dig något. Jag har inte hört talas om dig, tydligen har du hört talas om mig och om mina trådar och kan inte bli glad för andras skull när dom åstadkommer något utan slänger skit över sånt dom inte förstår.

Vad är det som jag inte förstår? wtf...

Jag "slänger skit på dig" för att:

jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.
Nivå 6 · Fuskare

Boffa ftw!

Dark :)

4 May 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.

Playahating that's what you doooo, you're a hater!! ;)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Boffa (Y)

Modfjäsk var det här!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in