Ranjo Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Tja! Jo jag har sett att vissa på youtube har en sån där subscribe bild/banner, och jag undrar hur dom får dit den, har letat överallt.. Här är ett exempel: Om ni vet vilken storlek det ska vara, säg gärna det. btw, flytta om det är i fel forum, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Google? http://answers.yahoo.com/question/index?qi...11234359AAJCnYI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Har letat överallt där man ställer in det där, trots att jag är director hittar jag det ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Vad är director account..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) Du kan välja mellan att vara Guru, Comedian, Musician, Director mm. beroende vad för filmer du gör etc. Director betyder Regissör. Redigerat 27 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Om du är en youtube partner kan du få en banner. Du kan också göra längre videos och tjäna pengar på att folk klickar på advertisen :rolleyes: Fast det finns ju mer du kan göra ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ps2Boj Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) Dvs du måste göra roliga filmer. Om du kollar på typ nigahiga, householdhacker osv så har dom gjort filmer och har över 10.000 subscribers. Dom har fans och dom har ads osv. Ta fram kameran och kom på idéer så kommer nog youtube meddelade dig :) Redigerat 27 April 2009 av Ps2Boj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Om du är en youtube partner kan du få en banner. Du kan också göra längre videos och tjäna pengar på att folk klickar på advertisen :rolleyes: Fast det finns ju mer du kan göra ofc. Jag har läst lite om det här med parters, fattar nada. Hur blir man partners? =P btw, tack för svaren allihop! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ps2Boj Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Lyssna nu. Har du sett på Nigahiga, Fred, Householdhacker, Kevjum osv? Dom alla är kända och får sina pengar genom att göra advertisement dvs att dom gör reklam på sina filmer och får pengar per klick. När du har gått ganska långt vill youtube bli partner och vill göra dig lite mer kändare genom att göra bilder och skit. Ryan higa (nigahiga) och hans polare Sean Fujioshi gick ju så långt att dom t.o.m gjorde en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Lyssna nu. Har du sett på Nigahiga, Fred, Householdhacker, Kevjum osv? Dom alla är kända och får sina pengar genom att göra advertisement dvs att dom gör reklam på sina filmer och får pengar per klick. När du har gått ganska långt vill youtube bli partner och vill göra dig lite mer kändare genom att göra bilder och skit. Ryan higa (nigahiga) och hans polare Sean Fujioshi gick ju så långt att dom t.o.m gjorde en film. Aha...Tack så mycke, du verkar vara väldigt kunnig när det gäller youtube ^^ Nu har jag fått svar på min fråga, så tråden kan låsas, tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 jag och mina polare i The D´s ska försöka bli det sen. nån som vet hur mkt man kan käna om tez 10.000 trycker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Lyssna nu. Har du sett på Nigahiga, Fred, Householdhacker, Kevjum osv? Dom alla är kända och får sina pengar genom att göra advertisement dvs att dom gör reklam på sina filmer och får pengar per klick. När du har gått ganska långt vill youtube bli partner och vill göra dig lite mer kändare genom att göra bilder och skit. Ryan higa (nigahiga) och hans polare Sean Fujioshi gick ju så långt att dom t.o.m gjorde en film. Learn the facts before you speak. :meddum: Man tjänar inte per klick, utan man tjänar ca 0.2 dollar per varje person som klickar på advertisen. Man kan inte leva på det, det ända sättet är att bli sponsrad. För att bli sponsrad måste du kontakta bolaget som du vill ska sponsra dig. För att bli youtube partner behöver du ha många subscribers och channel views. Du får inte heller ha med saker du inte äger, te.x. musik. Gratis musik är en annan sak. (http://www.youtube.com/partners) Redigerat 29 April 2009 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.