Hoppa till innehåll

Bob Dylan Nya Album!


Rullis

Rekommendera inlägg

Någon annan själ här på fuska.se som har köpt detta underbara album? ^^

 

 

Köpte det idag och har precis lyssnat igenom det. Favorit låt efter första lyssnandet är for the moment; I feel a change comin' on!

 

 

 

Så, någon annan som har hört detta album än? (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår mig inte på Bob Dylan's musik alls, jag menar gubben kan ju knappt sjunga och när han tar fram sitt munspel så får man ju självmords tankar.

Så tkr jag iaf :P

Då lyssnar du inte helt enkelt. (På lyriken dvs)

Dessutom om man gillar Dylan gillar man för det mesta när han sjöng på 60-70 talet ^^

 

Men jag tycker hans röst är fett najs just nu, som han fått efter 40 år av att röka =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort!

 

Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden?

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort!

 

Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden?

kul Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort!

 

Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden?

kul

 

Du syftar på att jag inte köper skivor?

Um.. Jo?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...